0 1 10.12.2019Klasyczny niebieski kolorem 2020 r. według Pantonedesign public relations trendy TweetFirma Pantone zaprezentowała kolor na nadchodzący rok. Jest nim klasyczny niebieski.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53133 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.12.2019Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie – szacuje ZenithW 2020 r., pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6%, globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%. Związane jest to z przewidywanym na przyszły rok wzrostem cen mediów o 6,1%. Takie są prognozy agencji mediowej Zenith.
0 4 0 0 0 10.12.2019Reklama farb czy akcja społeczna? Rasiści i przemoc domowa w kampanii marki VioletViolet ma być producentem i dystrybutorem farb. Firmę mieszczącą się w brytyjskim Luton założył pochodzący z Konina Michał Bryła. W kampanii reklamowej zobaczyć można sceny przemocy na tle rasowym.
2 19 0 0 0 9.12.2019 Aktualizacja: 15:3813.12.2019Prestiż, miłość, odwaga i tajemnica – Muzeum Książąt Czartoryskich rusza z kampanią na outdoorzeRozpoczęła się kampania outdoorowa Muzeum Książąt Czartoryskich. Informuje o ponownym otwarciu obiektu po trwającym kilka lat remoncie.
0 1 0 0 0 9.12.2019Agencje influencer marketingu przygotowują się do ukrycia liczby polubień na InstagramieInstagram testuje opcję ukrycia liczby polubień pod postami użytkowników. Zmusza to reklamodawców do ponownego przemyślenia, jak oceniać popularność i zasięg influencerów.