Kryminalna historia małego Franka w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki - Marketing przy Kawie
Kryminalna historia małego Franka w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki
  • 1
  • 1
11.12.2020

Kryminalna historia małego Franka w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Youtuberka Karolina Anna prowadząca kanał „Zagadki kryminalne” przybliżyła historię porwania 5-letniego chłopca o imieniu Franek, który kilka tygodni spędził w ciasnym pomieszczeniu, bez dostępu do świeżego powietrza, naturalnego światła, karmiony wysokokalorycznym jedzeniem, od którego tył w zastraszającym tempie. Razem z nim zamkniętych było kilkunastu innych chłopców. To element niestandardowej akcji Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
11.12.2020

Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS

Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.