Gdy produkt jest drogi, a proces zakupowy rozłożony w czasie – jakie działania online podjąć? Czy mieszkania kupuje się przez internet?Gdy produkt jest drogi, a proces zakupowy rozłożony w czasie – jakie działania online podjąć? Czy mieszkania kupuje się przez internet?Gdy produkt jest drogi, a proces zakupowy rozłożony w czasie – jakie działania online podjąć? Czy mieszkania kupuje się przez internet?Gdy produkt jest drogi, a proces zakupowy rozłożony w czasie – jakie działania online podjąć? Czy mieszkania kupuje się przez internet?
Deweloperzy mieszkań z wyższej półki muszą mieć dobry plan – inwestycyjny i marketingowy (fot. Pixabay)

Gdy produkt jest drogi, a proces zakupowy rozłożony w czasie – jakie działania online podjąć? Czy mieszkania kupuje się przez internet?

Gdy produkt jest drogi, a proces zakupowy rozłożony w czasie – jakie działania online podjąć? Czy mieszkania kupuje się przez internet?
Konrad Kamiński

Konrad Kamiński

-

managing partner, Up & More

Konrad Kamiński

Konrad Kamiński

managing partner
Up & More

Zarządza procesami związanymi z webdevelopmentem, odpowiedzialny również za tworzenie aplikacji webowych i mobilnych. Nadzorował implementację kilkuset projektów webowych dla klientów ze wszystkich sektorów gospodarki. Entuzjasta rozwiązań ułatwiających korzystanie z internetu przez osoby dotknięte cyfrowym wykluczeniem. Uczestnik konsultacji społecznych organizowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji w ramach projektu Dostępność Plus. Absolwent Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Z branżą interaktywną związany jest od końca lat 90.

Ceny mieszkań w całej Polsce z miesiąca na miesiąc rosną, a mimo to popyt na nieruchomości nie spada. Nie zmieniły się też radykalnie warunki kredytowe, my zaś nie zarabiamy tyle co mieszkańcy Europy Zachodniej. A jednak 2019 deweloperzy mieszkaniowi zamknęli z przekroczonymi planami sprzedażowymi i ostrożnie, ale z pozytywnym nastawieniem patrzą na rok 2020. Jakich aktywności w ramach marketingu online możemy spodziewać się z ich strony?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się