Według badań IAB Polska wydatki na reklamę online nieustannie rosną, jednak branża nieruchomości ma w nich niewielki udział. Stale utrzymuje się on na poziomie 3–4%. Deweloperzy niezbyt chętnie inwestują w promocję w internecie, choć jak najbardziej powinni. Jak mogliby się do tego zabrać? Jaki sposób pomiaru wyników można im polecić?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rynek nieruchomości jest zróżnicowany. W klasyfikacji na podstawie standardu, powierzchni, lokalizacji czy stanu wykończenia oferta dzieli się na inwestycje „budżetowe”, o podwyższonym standardzie czy luksusowe. Tylko o tych pierwszych można powiedzieć, że sprzedają się na pniu.
Każda inwestycja budowlana skierowana jest do określonych grup potencjalnych nabywców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.