Barberzy i Piotr Kędzierski w kampanii marki Jameson - Marketing przy Kawie
Barberzy i Piotr Kędzierski w kampanii marki Jameson
  • 0
  • 2
5.10.2020

Barberzy i Piotr Kędzierski w kampanii marki Jameson

We wrześniu rozpoczęła się kampania marki Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey”. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki – Piotr „Kędzior” Kędzierski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 października 2020

2 października 2020