Barberzy i Piotr Kędzierski w kampanii marki Jameson
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 2
5.10.2020

Barberzy i Piotr Kędzierski w kampanii marki Jameson

We wrześniu rozpoczęła się kampania marki Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey”. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki – Piotr „Kędzior” Kędzierski.

Jak podkreśla marka Jameson, jedną z jej głównych wartości, głęboko wpisaną w DNA jest celebrowanie wspólnie spędzanego czasu i budowanie więzi międzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny, naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy społeczności. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje są spoiwem, na którym bazują przyjaźnie i znajomości.

We wrześniu ruszyła kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”, którą Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic zawsze jest coś, co nas łączy.

W pierwszej odsłonie kampanii główną rolę odgrywają barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu. To środowisko, z którym marka związana jest od wielu lat. W naturalny sposób łączą i zrzeszają oni różne grupy społeczne. Z ich rzemiosła korzystają zarówno mężczyźni pod krawatem, jak i ci, którzy trzymają się z dala od świata korporacji: artyści, tatuażyści czy twórcy graffiti.

W kraftowy i indywidualny charakter marki idealnie wpasowują się barberzy, czyli artyści-rzemieślnicy, którzy skupiają w swoich barbershopach różne środowiska. W nowym projekcie oczywiście nie mogło zabraknąć Kędziora, który od lat z nami współpracuje i jest idealnym uosobieniem wartości i stylu, które propaguje marka Jameson – mówi Jakub Niebelski, brand manager marki Jameson.

Ambasadorem marki, a także kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” jest Piotr „Kędzior” Kędzierski, który współpracuje z Jamesonem od ponad trzech lat.

  • Koncept oraz komunikacja: MullenLowe Warsaw oraz Buku Team (na zlecenie MullenLowe Warsaw)
  • Zdjęcia: Marek Straszewski
  • Digital wideo: Cezary Kazimierowski na zlecenie MullenLowe
  • Komunikacja PR: MSL
  • 2
Jameson

Jameson z kampanią „Tyle różnic, jedna whiskey”

5 października 2020

2 października 2020