Jak zmienić odcień logo, aby dotrzeć do młodszych klientów? Czy logo luksusowej marki musi być utrzymane w stonowanych barwach? Dlaczego nadmiar czerwieni w reklamie lakieru do paznokci osłabił siłę komunikatu? Odpowiedzi na te pytania pokazują, że zastosowanie kolorów w marketingu jest coraz bardziej skomplikowane.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Logo powstałej w 1837 roku marki Hermès zachowuje wszystkie zasady identyfikacji wizualnej produktów luksusowych. Tworzy je minimalistyczny rysunek powozu zaprzężonego w parę koni, przed którym stoi elegancko ubrany mężczyzna w cylindrze. Nie pasuje jedynie pomarańczowy – kolor kojarzony z zabawą, radością, lekkością, ciepłem, ale nie z luksusem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |