1 2 0 0 0 17.11.2020„Moc niewidzialności” – ruszyła kampania świąteczna Stowarzyszenia Mali Bracia UbogichRozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. W tym roku jej hasło to „Moc niewidzialności”.
1 1 0 0 0 17.11.2020Świąteczny bałagan w reklamie ręczników papierowych PlentyMarka ręczników papierowych Plenty (Essity) przygotowała niekonwencjonalną reklamę świąteczną. Zobaczymy w niej bałagan i budzące obrzydzenie sceny, jakie rozgrywają się w wielu domach w czasie świąt.
0 1 0 0 0 17.11.2020Najwyższy na świecie poziom niepokoju wywołanego pandemią odnotowano w Polsce – index DeloitteO 30 p.p. wzrósł w ciągu miesiąca poziom obaw Polaków wywołanych przez pandemię koronawirusa. Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju wynosi nad Wisłą 34 proc. i jest najwyższy na świecie.
0 1 0 0 1 17.11.2020Konkurs Effie Awards 2020 rozstrzygnięty – nagrodzono 54 kampanieJury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Znalazło się wśród nich 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania „Żabka – Mały Wielki Sklep” w kategorii Long term marketing excellence.
1 4 0 0 0 16.11.2020„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki80% Polaków deklaruje, że ma swoje małe grzeszki – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości są nieodłącznym elementem naszego życia. Do nich odnosi się marka Grześki, która w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną.
0 1 0 0 0 16.11.2020Ponad połowa dyrektorów finansowych w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków – badanie Deloitte54 proc. CFO w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków – pokazuje badanie Deloitte. Po rekordowo niskich wskazaniach na początku pandemii nastawienie europejskich szefów finansów wyraźnie się poprawiło.
0 1 0 0 0 16.11.2020„Oto cena wolności” – kampania społeczna na rzecz uchodźców z Białorusi„Pomóżmy uchodźcom z Białorusi żyć godnie w Polsce” – apeluje w kampanii społecznej Humanosh Fundacja im. Sławy i Izka Wołosiańskich. W jej ramach w przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy ukazujące plecy pobitych osób.
1 1 0 0 0 16.11.2020Pierwsza w Polsce kampania bożonarodzeniowa AldiSieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi startuje z pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga sieć.
1 1 0 0 0 16.11.2020Płonący problem Xboxa?10 listopada na rynku pojawił się Xbox Series X Microsoftu. Wkrótce potem użytkownik z Polski opublikował na Twitterze film ukazujący, jak jego nowa konsola dymi. Firma odpowiedziała ironicznym wpisem.
1 1 0 0 0 16.11.2020 Aktualizacja: 11:2017.11.2020„Wszyscy zakładamy maski!” – zachęca śpiewająco McDonald’sW kanale McDonald’s Polska na YouTube pojawił się film zatytułowany „Wszyscy zakładamy maski!”. Sieć wraz z raperem Holakiem zachęca w nim śpiewająco do zasłaniania ust i nosa z powodu trwającej epidemii.