Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS
  • 0
  • 1
11.12.2020

Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS

Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.

10 grudnia 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando

Na nadchodzące święta Zalando w ramach kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” łączy siły ze znanymi osobami z branży mody i opowiada historie o relacjach międzyludzkich. W kampanii biorą udział m.in.: Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf, którzy dzielą się prywatnymi zdjęciami przedstawiającymi przytulanie – wyraz bliskości, solidarności i więzi.