Zofia Klepacka w spocie PGE zachęca do zachowywania dystansu społecznego
  • 1
  • 1
11.12.2020

Zofia Klepacka w spocie PGE zachęca do zachowywania dystansu społecznego

PGE Polska Grupa Energetyczna zachęca do przestrzegania zaleceń sanitarnych Ministerstwa Zdrowia w związku z pandemią koronawirusa. W tym celu przygotowała projekt „W życiu liczy się dystans”, który ma promować odpowiedzialne postawy społeczne i zachowywanie dystansu społecznego. W akcję włączyli się polscy sportowcy współpracujący z PGE, m.in. Zofia Klepacka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS

Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.