2 1 0 14.06.2021O piłce nożnej „w dobrym składzie”. Marka Okocim z kampanią na czas Euro 2020Marka Okocim wystartowała z kampanią internetową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi przygotowała rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o piłkarskich idolach oraz drużynach. Celem kampanii jest prowadzenie merytorycznych dyskusji o futbolu w czasie odbywających się mistrzostw Europy.
1 1 0 14.06.2021Mikołaj Cieślak, Robert Górski i morze Internetu w kampanii Orange10 czerwca ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”. Mikołaj Cieślak i Robert Górski tym razem wylądowali w obozie przetrwania na wyspie i próbują się z niego wydostać.
1 1 0 14.06.2021„Słowacki był Polakiem” – Tyskie zachęca rywali Polski do przejścia na ty„Największy polski poeta to Słowacki. Przejdźmy na ty” – reklamy Tyskiego z tym hasłem ukazały się 14 czerwca w „Przeglądzie Sportowym” oraz serwisach internetowych i w social media. W ten humorystyczny sposób marka zachęca Słowaków do przejścia na ty przed meczem reprezentacji Polski ze Słowacją.
2 1 0 14.06.2021Pracownicy Castoramy jak polscy piłkarze w kampanii marki z okazji Euro 2020Castorama wystartowała z kampanią pokazującą rolę zespołu pracowników w trakcie realizacji zakupów. To oni każdego dnia dbają o kompleksowe wsparcie w wyborze najlepszych produktów i rozwiązań, współpracując ze sobą. Działania nawiązują do rozgrywek Euro 2020 i piłkarskiej reprezentacji Polski.
0 1 0 14.06.2021Netflix wybrał MullenLowe MediaHub do międzynarodowej obsługi aplikacji HeadspaceWielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria – to rynki, na których MullenLowe MediaHub będzie odpowiadać za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix. Będzie to wsparcie aplikacji do medytacji Headspace.
0 1 0 14.06.2021„U nas działa!” – bezpłatna konferencja dla zarządzających sklepami internetowymiLiczba sklepów internetowych w Polsce dynamicznie rośnie – jest ich już ponad 46,5 tys. Do końca roku może to być nawet 55 tys. Ostatnio wiele firm przeniosło dużą część swojej działalności do Internetu, przez co konkurencja znacznie wzrosła. Firmy, które chcą utrzymać się na rynku, muszą postawić na działania marketingowe i analizę danych o aktualnych i potencjalnych klientach. Dla tych, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi e-sklepami, ExpertSender organizuje bezpłatną konferencję „U mnie działa! Jak zwiększyć sprzedaż w nowoczesnym e-commersie?”
0 2 0 11.06.2021Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzyW Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo redakcji Sport.pl. Prezentowane na nim będą komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020. Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.
1 2 0 11.06.2021Pacjenci odwołują planowe zabiegi usunięcia zaćmy. Polskie Towarzystwo Okulistyczne rozpoczyna więc kampanię „Pokonaj zaćmę, popraw widzenie”Nasze społeczeństwo powoli traci wzrok – to wyniki raportów przygotowanych przez Polskie Towarzystwo Okulistyczne. Wskazują to także statystyki Ministerstwa Zdrowia. Jednym z powodów jest pandemia, która wywróciła świat medycyny do góry nogami. Lekarze dokładają starań, żeby leczenie było całkowicie bezpieczne dla pacjentów. Mimo to liczba zabiegów spada.
0 3 0 11.06.2021Marta Frej i Agnieszka Jędrzejek ambasadorkami programu „Kocham życie – Trzeźwo myślę” Carlsberg PolskaCarlsberg Polska po raz piąty rozpoczyna ogólnopolski program społeczno-edukacyjny „Trzeźwo myślę”, promujący odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Ambasadorami tegorocznej edycji są: rysowniczka Marta Frej oraz organizatorka wypraw rowerowych Agnieszka Jędrzejek.
1 6 0 11.06.2021Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki KasztelanW najnowszym spocie marka Kasztelan (Carlsberg Polska) stara się pokazać bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne. Robi to w nowoczesnych ujęciach i jeszcze bardziej metaforycznej formie niż dotychczas.