0 2 0 0 0 26.06.2020#WspierajmyNasze – OSM Radomsko zachęca do kupowania polskich produktówOSM Radomsko prowadzi kampanię, której celem jest zainspirowanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Ma też uświadomić konsumentom, że polski producent jest blisko i warto sięgnąć właśnie po jego produkty. Akcji towarzyszy hashtag #WspierajmyNasze.
1 3 0 0 1 26.06.2020Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkachW czerwcu wystartowała kampania marki Haier, promująca lodówki wyposażone w system antybakteryjny. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają.
2 1 0 0 0 26.06.2020„Gniew Młodych”, czyli ostry spot zachęcający do głosowania21 czerwca na profilu Politykotki pojawił się spot, w którym młodzi w ostry i miejscami wulgarny sposób diagnozują dzisiejszą politykę. Deklarują też wyraźnie, że zamierzają wziąć udział w głosowaniu na prezydenta. Wideo zostało obejrzane ponad 700 tys. razy.
0 4 0 0 0 26.06.2020Galeria Rusz z wystawą „Nasz czas” na 100-lecie powrotu Torunia do Polski1 lipca na ulicach Torunia pojawią się prace artystów z Galerii Rusz na citylightach w wiatach przystankowych. Artyści za pośrednictwem swoich prac już drugi miesiąc będą przypominać mieszkańcom Torunia, że miasto powróciło do Polski dopiero 18 stycznia 1920 r.
1 1 0 0 0 26.06.2020Paweł Svinarski jak Isaiah Mustafa w reklamie Old SpiceRuszyła kampania marki Old Spice. Promuje nową linię produktów dla mężczyzn Deep Sea. Działania obejmują kreację i produkcję spotów z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (Dla Pieniędzy), serię odcinków z twórcami wybranych kanałów na YouTube oraz działania na Tik Toku.
1 5 0 0 0 26.06.2020Sokół przejmuje konto SamsungPolska na InstagramieRaper Wojciech Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie. Przez najbliższy miesiąc zmierzy się z fotograficznymi zadaniami, które wyznaczy mu Samsung.
0 6 0 0 0 26.06.2020Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji„Gazeta Wyborcza” w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach „Gazety Wyborczej”, a mieszkańcy – 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.
1 7 0 0 0 26.06.2020Sephora wspiera WOŚP limitowaną edycją perfum Pol’and’Rock MusicOd 25 czerwca w perfumeriach Sephora oraz na Sephora.pl można kupić limitowany zapach Pol’and’Rock Music. Cały zysk z jego sprzedaży Sephora przekaże na wsparcie działań statutowych Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
0 7 0 0 0 25.06.2020Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.
0 1 0 0 0 25.06.2020Ametyst – nowe, wspólne narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych od GfK i Nielsen Media PolskaAmetyst – tak nazywa się najnowsze narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych. Opracowały je wspólnie GfK i Nielsen Media Polska dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. Nowa usługa pozwala na precyzyjne targetowanie. Umożliwia także optymalizację kosztów dotarcia do nabywców wybranych produktów i kategorii.