Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci - Marketing przy Kawie
Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci
  • 2
  • 1
11.12.2020

Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci

Marka Haribo udostępniła na Instagramie opcję „Kids Voices” wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona zmieniać głosy dorosłych osób w głosy dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Życzliwy

4 lata temu

Pedofile będą zachwyceni.

11 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 1
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.

10 grudnia 2020

  • 1
  • 8
  • 1
10.12.2020

Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando

Na nadchodzące święta Zalando w ramach kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” łączy siły ze znanymi osobami z branży mody i opowiada historie o relacjach międzyludzkich. W kampanii biorą udział m.in.: Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf, którzy dzielą się prywatnymi zdjęciami przedstawiającymi przytulanie – wyraz bliskości, solidarności i więzi.