0 1 0 0 0 27.01.2021Grupa CCC nawiązała współpracę z Clear Communication GroupGrupa CCC rozpoczęła współpracę z Clear Communication Group. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami i bieżące działania public relations w ramach komunikacji korporacyjnej.
0 1 0 0 0 27.01.2021Xiaomi Technology wybrało OneMultiXiaomi Technology (Polska) w drodze przetargu wybrało agencję OneMulti. Zajmie się ona prowadzeniem działań komunikacyjnych i public relations.
0 1 0 0 0 27.01.2021TikTok otwiera biuro w PolsceTikTok otwiera biuro w Warszawie. Będzie ono odpowiedzialne za rozwój nie tylko polskiego rynku, ale i kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. W pierwszej połowie 2021 r. firma planuje zatrudnienie kilkudziesięciu osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.
1 2 0 0 0 26.01.2021Majka Jeżowska śpiewa o niemarnowaniu jedzenia z małymi zwycięzcami konkursu TescoTesco zakończyło konkurs dla szkół „Rymuję, nie marnuję”. Zwieńczeniem zabawy jest piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska.
1 1 0 0 0 26.01.2021Budweiser nie przygotuje reklamy na Super Bowl. W zamian obiecuje edukować w zakresie szczepieńKoncern Anheuser-Busch zapowiedział, że po raz pierwszy od 1983 r. nie przygotuje reklamy Budweisera na Super Bowl. Obiecuje zamiast tego przekierować pieniądze na zakup czasu antenowego na kampanie związane ze szczepieniami przeciw Covid-19.
0 2 0 0 0 26.01.202173% dyrektorów marketingu cofnie się do strategii niskiego ryzyka i niskich zwrotów w 2021 r. Badanie GartneraBadanie firmy Gartner przeprowadzone wśród dyrektorów marketingu ujawnia sprzeczność między ich niską skłonnością do ryzyka a chęcią zmian strategii, które opracowano wcześniej. 73% CMO w celu napędzania wzrostu w 2021 r. będzie polegać na obecnych klientach, a nie na rozwoju na nowych rynkach.
0 5 0 0 0 26.01.2021Decathlon oficjalnym partnerem NBADecathlon oraz National Basketball Association ogłosiły nawiązanie długofalowej współpracy. W jej wyniku Decathlon został oficjalnym partnerem NBA w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej.
0 1 0 0 0 26.01.2021YouTube prezentuje specjalne strony dla hashtagówYouTube wprowadza specjalne strony gromadzące materiały z hashtagami. Strony są dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu na całym świecie. Jest to nowy sposób sortowania i odkrywania filmów.
1 4 0 0 0 26.01.2021„Przejdźmy na ty, bo więcej nas łączy, niż dzieli” – zachęca TyskieTyskie startuje z kolejną kampanią w ramach platformy „Przejdźmy na ty”. Tym razem hasłem „Więcej nas łączy, niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na ty, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki piwa z popularnymi polskimi imionami. Kampanię promują: spot oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych.
0 2 0 0 0 25.01.2021Stowarzyszenie Agencji Public Relations prezentuje program działań na 2021 r.Dwa programy szkoleniowe dla pracowników agencji członkowskich, rozwój think tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to niektóre z punktów programu działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations na 2021 r. Organizacja w tym roku także m.in. przedstawi standardy branży usług PR, zamierza zorganizować kongres branżowy, promować sektor usług PR w ośrodkach regionalnych oraz rozwinąć współpracę z uczelniami.