73% dyrektorów marketingu cofnie się do strategii niskiego ryzyka i niskich zwrotów w 2021 r. Badanie Gartnera
  • 0
  • 2
26.01.2021

73% dyrektorów marketingu cofnie się do strategii niskiego ryzyka i niskich zwrotów w 2021 r. Badanie Gartnera

Badanie firmy Gartner przeprowadzone wśród dyrektorów marketingu ujawnia sprzeczność między ich niską skłonnością do ryzyka a chęcią zmian strategii, które opracowano wcześniej. 73% CMO w celu napędzania wzrostu w 2021 r. będzie polegać na obecnych klientach, a nie na rozwoju na nowych rynkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2021

25 stycznia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2021

Stowarzyszenie Agencji Public Relations prezentuje program działań na 2021 r.

Dwa programy szkoleniowe dla pracowników agencji członkowskich, rozwój think tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to niektóre z punktów programu działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations na 2021 r. Organizacja w tym roku także m.in. przedstawi standardy branży usług PR, zamierza zorganizować kongres branżowy, promować sektor usług PR w ośrodkach regionalnych oraz rozwinąć współpracę z uczelniami.