Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”
Czy Twoja marka na pewno nie ma tu czego szukać? (fot. Pixabay)

Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”

Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”
Agnieszka Kądziołka

Agnieszka Kądziołka

-

creative director, Optiwriting

Agnieszka Kądziołka

Agnieszka Kądziołka

creative director
Optiwriting

Copywriter, social media specialist. Magister filologii polskiej, orędowniczka poprawności językowej, która wypłynęła na głębiny copywritingu i marketingu. Łapie byki za rogi i tworzy teksty, które wpisują się w potrzeby grup docelowych. Mówi głosem social media i content marketingu – lubi ambitne wyzwania i możliwość opracowywania kreatywnych rozwiązań.

Nie znasz jeszcze zbyt dobrze TikToka? Nie skreślaj go bez choćby chwili namysłu nad tym, czy nie mógłby być jednym z kanałów komunikacji twojej marki. W końcu nie da się ukryć, że działania reklamowe w mediach społecznościowych nieustannie drożeją, a młodsze pokolenia rezygnują z dotychczasowych platform na rzecz nowych aplikacji. I dostrzegają to kolejne marki z dość zaskakujących nieraz branż.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się