„Przejdźmy na ty, bo więcej nas łączy, niż dzieli” – zachęca Tyskie
  • 1
  • 4
26.01.2021

„Przejdźmy na ty, bo więcej nas łączy, niż dzieli” – zachęca Tyskie

Tyskie startuje z kolejną kampanią w ramach platformy „Przejdźmy na ty”. Tym razem hasłem „Więcej nas łączy, niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na ty, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki piwa z popularnymi polskimi imionami. Kampanię promują: spot oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 stycznia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2021

Stowarzyszenie Agencji Public Relations prezentuje program działań na 2021 r.

Dwa programy szkoleniowe dla pracowników agencji członkowskich, rozwój think tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to niektóre z punktów programu działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations na 2021 r. Organizacja w tym roku także m.in. przedstawi standardy branży usług PR, zamierza zorganizować kongres branżowy, promować sektor usług PR w ośrodkach regionalnych oraz rozwinąć współpracę z uczelniami.