„Przejdźmy na ty, bo więcej nas łączy, niż dzieli” – zachęca Tyskie
  • 1
  • 4
26.01.2021

„Przejdźmy na ty, bo więcej nas łączy, niż dzieli” – zachęca Tyskie

Tyskie startuje z kolejną kampanią w ramach platformy „Przejdźmy na ty”. Tym razem hasłem „Więcej nas łączy, niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na ty, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki piwa z popularnymi polskimi imionami. Kampanię promują: spot oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Nowa kampania wpisuje się w długookresową wizję marki. Tyskie zauważa, że w dzisiejszym świecie, zwłaszcza tym pandemicznym, społeczeństwo jest coraz bardziej podzielone i coraz bardziej sobie obce. Piwo natomiast w polskiej kulturze od zawsze było tym, co zbliża. Dlatego Tyskie za cel stawia sobie znalezienie wspólnego mianownika mimo różnic. Proponuje: Przejdźmy na ty.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot. W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń przejście na ty stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.

Wprowadzając na rynek butelki i puszki z imionami, chcemy symbolicznie powiedzieć i przypomnieć Polakom, byśmy mówili sobie po imieniu, bądźmy siebie bliżej, rozmawiajmy niezależnie od różnic i barier. Ten jednoczący przekaz Tyskiego właśnie teraz, w dobie podziałów społecznych, na dodatek w kontekście dystansującej nas pandemii i mediów cyfrowych jest wyjątkowo ważny i potrzebny.

Cała nasza kampania będzie prowadzona właśnie z naciskiem na relacje międzyludzkie, które są tak ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie. Takie podejście jest bliskie nam i większości Polaków, co wiemy z prowadzonych intensywnie badań rynkowych – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński. Produkcją zajął się dom produkcyjny Oto, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcją Televisor. Nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w Internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. im. Joachima Fersengelda.

  • 4
Przejdźmy na ty – nowa odsłona kampanii Tyskiego

Przejdźmy na ty – nowa odsłona kampanii Tyskiego

Przejdźmy na ty – nowa odsłona kampanii Tyskiego
Przejdźmy na ty – nowa odsłona kampanii Tyskiego
Przejdźmy na ty – nowa odsłona kampanii Tyskiego

25 stycznia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2021

Stowarzyszenie Agencji Public Relations prezentuje program działań na 2021 r.

Dwa programy szkoleniowe dla pracowników agencji członkowskich, rozwój think tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to niektóre z punktów programu działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations na 2021 r. Organizacja w tym roku także m.in. przedstawi standardy branży usług PR, zamierza zorganizować kongres branżowy, promować sektor usług PR w ośrodkach regionalnych oraz rozwinąć współpracę z uczelniami.