- 1
- 4
„Przejdźmy na ty, bo więcej nas łączy, niż dzieli” – zachęca Tyskie
Tyskie startuje z kolejną kampanią w ramach platformy „Przejdźmy na ty”. Tym razem hasłem „Więcej nas łączy, niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na ty, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki piwa z popularnymi polskimi imionami. Kampanię promują: spot oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych.
Nowa kampania wpisuje się w długookresową wizję marki. Tyskie zauważa, że w dzisiejszym świecie, zwłaszcza tym pandemicznym, społeczeństwo jest coraz bardziej podzielone i coraz bardziej sobie obce. Piwo natomiast w polskiej kulturze od zawsze było tym, co zbliża. Dlatego Tyskie za cel stawia sobie znalezienie wspólnego mianownika mimo różnic. Proponuje: Przejdźmy na ty.
Głównym nośnikiem kampanii jest spot. W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń przejście na ty stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.
– Wprowadzając na rynek butelki i puszki z imionami, chcemy symbolicznie powiedzieć i przypomnieć Polakom, byśmy mówili sobie po imieniu, bądźmy siebie bliżej, rozmawiajmy niezależnie od różnic i barier. Ten jednoczący przekaz Tyskiego właśnie teraz, w dobie podziałów społecznych, na dodatek w kontekście dystansującej nas pandemii i mediów cyfrowych jest wyjątkowo ważny i potrzebny.
Cała nasza kampania będzie prowadzona właśnie z naciskiem na relacje międzyludzkie, które są tak ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie. Takie podejście jest bliskie nam i większości Polaków, co wiemy z prowadzonych intensywnie badań rynkowych – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński. Produkcją zajął się dom produkcyjny Oto, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcją Televisor. Nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w Internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. im. Joachima Fersengelda.
- 4