YouTube prezentuje specjalne strony dla hashtagów
  • 0
  • 1
26.01.2021

YouTube prezentuje specjalne strony dla hashtagów

YouTube wprowadza specjalne strony gromadzące materiały z hashtagami. Strony są dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu na całym świecie. Jest to nowy sposób sortowania i odkrywania filmów.

Spopularyzowane przez Twitter, a następnie Instagram hashtagi stały się jednym z najlepszych sposobów odkrywania treści na platformach społecznościowych. Nawet Facebook i LinkedIn w pewnym momencie się nimi zainteresowały. Wygląda na to, że YouTube w końcu również zrozumiał ich znaczenie. Serwis wprowadził specjalne strony gromadzące filmy oznaczone konkretnym hashtagiem.

Aby odwiedzić stronę z hashtagami na YouTube, należy kliknąć w dowolny znacznik udostępniony przez youtubera. Można też uzyskać dostęp do stron za pośrednictwem adresu (według wzoru: www.youtube.com/hashtag/nazwa interesującego nas tagu). Na stronie z hashtagami użytkownik znajdzie wszystkie filmy, które zawierają ten tag.

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie ma prostego klucza, według którego YouTube wyróżnia określone filmy i dlaczego zajmują one taką pozycję. Na przykład na Instagramie wiadomo, że podczas wyszukiwania treści po hashtagach najpopularniejsze zdjęcia i filmy są wyświetlane u góry.

Nowe strony dla hashtagów mają również wpływ na ogólny sposób używania tych oznaczeń na YouTube. Wyszukiwanie hashtagów nie będzie już pokazywać podobnych filmów, lecz jedynie te treści, które mają konkretny hashtag.

Źródło: www.wersm.com

  • 1
Strony dla hashtagów na YouTube

Strony dla hashtagów na YouTube

26 stycznia 2021

25 stycznia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2021

Stowarzyszenie Agencji Public Relations prezentuje program działań na 2021 r.

Dwa programy szkoleniowe dla pracowników agencji członkowskich, rozwój think tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to niektóre z punktów programu działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations na 2021 r. Organizacja w tym roku także m.in. przedstawi standardy branży usług PR, zamierza zorganizować kongres branżowy, promować sektor usług PR w ośrodkach regionalnych oraz rozwinąć współpracę z uczelniami.