Espresso - Strona 553 z 5546 - Marketing przy Kawie

Espresso

18 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2021

Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnym

Biedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2021

Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrost

W I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.

17 maja 2021

Poprzednie Następne