Espresso - Strona 553 z 5608 - Marketing przy Kawie

Espresso

29 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
29.09.2021

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska. Tym razem w całości poświęcona będzie kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia branżowi eksperci podzielą się know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą też, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online.

  • 0
  • 1
  • 0
29.09.2021

Powstała Księga niwelowania barier legislacyjnych w gospodarce cyfrowej 2021

Dostępna jest Księga niwelowania barier legislacyjnych w gospodarce cyfrowej 2021, opracowana po raz czwarty przez koordynatorów legislacyjnych Izby Gospodarki Elektronicznej oraz konsultantów biznesowych z firm zrzeszonych w e-Izbie. Przedstawione zostały w niej główne problemy prawne, które utrudniają prowadzenie e-biznesu. 29 września podczas e-Izba Round Table omówione zostały najważniejsze bariery wyszczególnione w księdze, m.in. kwestie rozwiązań nierównych ram prawnych dla polskich i azjatyckich e-przedsiębiorców, problemy związane z gatekeeperami oraz kwestie dyrektywy Omnibus.

  • 0
  • 1
  • 0
29.09.2021

Polacy kupują coraz mniej mięsa. Rośnie popularność roślinnych zamienników – pokazuje badanie GfK

W pierwszej połowie 2021 r. nastroje konsumentów stopniowo wracają do poziomu sprzed pandemii. Kilka trendów może jednak pozostać z nami na dłużej. Jednym z nich jest stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników. Większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę. Takie dane płyną z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.

Poprzednie Następne