0 2 0 0 0 18.05.2021Wiersze na letnich etykietach Coca-ColiZbliża się lato, a Coca-Cola wprowadza specjalne etykiety na limitowanej serii opakowań. Na butelkach standardowego wariantu oraz Zero Sugar o pojemności 0,5 l pojawi się hasło „Otwarte na lato” oraz wiersz, który ma zachęcać do czerpania radości z tej pory roku.
1 3 0 0 0 18.05.2021Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki LoviJulia Kuczyńska, czyli Maffashion – blogerka, influencerka i aktywna mama – została ambasadorką laktatora Expert 3D Pro. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Lovi, kiedy kochasz najbardziej”. W ramach działań Maffashion będzie budowała społeczność wokół marki.
0 6 0 0 0 18.05.2021Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta? Badanie Havas Media GroupZespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania „Koronabus” podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii. Bada także podejście Polaków do szczepień, pandemii, związanych z nią mitów i obaw dotyczących przyszłości.
0 1 0 0 0 18.05.2021Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnymBiedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.
0 1 0 0 0 18.05.2021Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrostW I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.
0 1 0 0 0 18.05.2021Asics przedłuża partnerstwo z Novakiem DjokoviciemAsics przedłużył współpracę z tenisistą Novakiem Djokoviciem, który od 2018 r. występuje w butach japońskiej marki. Od tego czasu sześciokrotnie triumfował w turniejach wielkoszlemowych, utrzymując się na szczycie rankingu ATP najdłużej spośród światowej czołówki.
2 7 0 0 0 18.05.2021Lajkonik karmi smoka, a mural oczyszcza powietrze w KrakowieW Krakowie powstał mural, którego bohaterami są lajkonik i smok wawelski. Praca namalowana została farbami fotokatalitycznymi. Każdego dnia oczyszcza krakowskie powietrze ze spalin emitowanych przez 17 samochodów. Inicjatorem akcji jest marka Lajkonik.
1 1 0 0 0 17.05.2021„Mężczyzna idealny szuka pary” – kampania marki Amica promująca sprzęty parowe17 maja Amica rozpoczęła kampanię „Mężczyzna idealny szuka pary”. Spot promuje urządzenia z funkcją pary. Działania prowadzone są w mediach tradycyjnych i online: w telewizji, radiu, mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 17.05.2021Marki Finish i Bosch w kampanii reklamowej „Obiecaj” radzą, jak oszczędzać wodę17 maja wystartowała kampania „Obiecaj” marki Finish, realizowana wspólnie z marką Bosch. Zwraca uwagę na problem marnowania wody.
0 1 0 0 0 17.05.2021Tarczyn ponownie wybiera Dziadka do orzechówFirma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki soków i napojów Tarczyn w 2021 r. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w Internecie.