TikTok otwiera biuro w Polsce
  • 0
  • 1
27.01.2021

TikTok otwiera biuro w Polsce

TikTok otwiera biuro w Warszawie. Będzie ono odpowiedzialne za rozwój nie tylko polskiego rynku, ale i kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. W pierwszej połowie 2021 r. firma planuje zatrudnienie kilkudziesięciu osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko general manager TikToka w Polsce i Europie Centralnej.

TikTok to według firmy Apptopia* najdynamiczniej rozwijająca się i najchętniej pobierana aplikacja na świecie w minionym roku. Platforma zarejestrowała 100 mln aktywnych kont w Europie. TikTok znalazł się w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie oraz w pierwszej dziesiątce w kategorii rozrywka**.

W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem. W ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 r. zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald’s, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich i międzynarodowych marek – mówi Sylwia Chada.

W pierwszej połowie 2021 r. TikTok w Polsce, obecnie zatrudniający kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników. Zatrudni specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

* www.blog.apptopia.com
** www.kantar.com

  • 1
TikTok otwiera biuro w Polsce

Sylwia Chada, general manager TikToka w Polsce i Europie Centralnej

26 stycznia 2021