Zamiast kalendarza Pirelli 2021 – pomoc na rzecz walki z Covid-19 - Marketing przy Kawie
Zamiast kalendarza Pirelli 2021 – pomoc na rzecz walki z Covid-19
  • 0
  • 1
31.12.2020

Zamiast kalendarza Pirelli 2021 – pomoc na rzecz walki z Covid-19

Wydawany od 1964 r. kalendarz marki opon Pirelli nie ukaże się w wersji na rok 2021. Ostatnio produkcja kalendarza została wstrzymana w 1983 r. Tym razem przyczyną jest oczywiście konieczność walki z pandemią. Marka przeznaczy 100 tys. euro na badania nad koronawirusem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 grudnia 2020

  • 1
  • 6
  • 0
30.12.2020

Młodzież mniej chętnie sięga po papierosy – pokazuje badanie zlecone przez autorów kampanii społecznej

Zakaz używania wyrobów tytoniowych przez młodzież sprawdza się wyłącznie teoretycznie. Polskie nastolatki regularnie palą papierosy zarówno tradycyjne, jak i elektroniczne. Przeciwdziałać tej sytuacji ma m.in. kampania „Stop fejk friends”, zrealizowana na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Obecnie organizatorzy publikują wyniki badań na temat palenia, przeprowadzonych wśród 15–18-latków.