Espresso

10 grudnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media Communications

Znaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z Internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią Covid-19. To główne zagrożenia, jakich w 2021 r. spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu najważniejszych polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Rośnie też poziom obaw rzeczników prasowych i managerów public relations – pokazuje „Kryzysometr 2021” Alert Media Communications.

9 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2020

Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet

22 października Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis dopuszczający aborcję z powodu ciężkich wad płodu jest niezgodny z Konstytucją. Spotkało się to z masowymi protestami w całej Polsce. Jak obecnie Polacy postrzegają falę protestów, która przetoczyła się przez kraj? Jaki jest ich stosunek do prawa aborcyjnego? Czy popierają postulaty Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Sprawdziła to firma Inquiry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2020

Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badania

Minione miesiące okazały się bardzo dobre pod względem sprzedaży telewizorów w Polsce, zwłaszcza w porównaniu z pierwszą połową roku. Rozpoczynająca się właśnie gorączka świątecznych zakupów ma szansę dodatkowo wzmocnić ten trend. Trwałość, stosunek jakości do ceny i wysoka rozdzielczość ekranu to trzy najważniejsze cechy telewizorów, na które zwracają uwagę Polacy, wybierając nowe urządzenie. Takie są wyniki badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, przez PanelWizard Direct.

Poprzednie Następne