1 1 0 0 0 10.12.2020W tym roku na święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercemMarka czekolady Milka inspiruje do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku. Brand rozpoczął bożonarodzeniową kampanię.
0 3 0 0 0 10.12.2020Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media CommunicationsZnaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z Internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią Covid-19. To główne zagrożenia, jakich w 2021 r. spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu najważniejszych polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Rośnie też poziom obaw rzeczników prasowych i managerów public relations – pokazuje „Kryzysometr 2021” Alert Media Communications.
1 5 0 0 0 10.12.2020„Dla różnych podróżnych” – ruszyła kampania Free NowRozpoczęła się kampania brandingowa Free Now. Działania są prowadzone równolegle w całej Polsce, jak i wersjach lokalnych. Ta druga jest adresowana do mieszkańców miast, w których dostępna jest usługa.
0 1 0 0 0 10.12.2020„Wyklikałem, kupiłem, za(e)płaciłem!” – raport e-Izby na temat płatności cyfrowych w 2020 r.Rok 2020 to zdecydowanie rok elektronicznego handlu i elektronicznego pieniądza. W stosunku do 2019 r. o 15 p.p. zwiększył się odsetek kupujących w Sieci. Stanowią oni obecnie 72% – pokazuje raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2020”, opracowany przez serwis GoMobi.pl na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute.
0 2 0 0 0 9.12.2020Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet22 października Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis dopuszczający aborcję z powodu ciężkich wad płodu jest niezgodny z Konstytucją. Spotkało się to z masowymi protestami w całej Polsce. Jak obecnie Polacy postrzegają falę protestów, która przetoczyła się przez kraj? Jaki jest ich stosunek do prawa aborcyjnego? Czy popierają postulaty Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Sprawdziła to firma Inquiry.
2 1 0 0 0 9.12.2020Memiczna bryka Janusza do wygrania w konkursie z okazji 10-lecia serwisu Kwejk.plKwejk.pl – jeden z pierwszych polskich serwisów memowych – obchodzi 10-lecie. Z tej okazji zaprasza fanów do wspólnego świętowania i udziału w konkursie. Do wygrania są nagrody, które każdy miłośnik memów chętnie przygarnie, m.in. bryka Janusza.
0 1 0 0 0 9.12.2020Oreo stworzyło linię inspirowaną płytą „Chromatica” Lady GagiOreo połączyło siły z Lady Gagą i stworzyło nową linię ciastek inspirowaną albumem „Chromatica” piosenkarki. Produkt ma zadebiutować w 2021 r.
4 30 0 0 3 9.12.2020 Aktualizacja: 16:009.04.2021Plakaty prolife w polskich miastachW polskich miastach na początku grudnia pojawiły się plakaty prolife. Przedstawiają płód w macicy, która przybiera kształt serca. Jak informuje facebookowy profil Straż Narodowa, ich autorem jest Fundacja Nasze Dzieci Kornice.
0 1 0 0 0 9.12.2020Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badaniaMinione miesiące okazały się bardzo dobre pod względem sprzedaży telewizorów w Polsce, zwłaszcza w porównaniu z pierwszą połową roku. Rozpoczynająca się właśnie gorączka świątecznych zakupów ma szansę dodatkowo wzmocnić ten trend. Trwałość, stosunek jakości do ceny i wysoka rozdzielczość ekranu to trzy najważniejsze cechy telewizorów, na które zwracają uwagę Polacy, wybierając nowe urządzenie. Takie są wyniki badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, przez PanelWizard Direct.
0 1 0 0 0 9.12.2020Pepsi wybrało Artegence do obsługi w Internecie w PolscePepsiCo Polska wybrała zwycięzcę przetargu na obsługę internetową marki Pepsi na polskim rynku w latach 2021–2022. Wygrała agencja Artegence, z którą współpraca trwa nieprzerwanie od 2018 r.