Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?
Podkreślenie wyższego celu ważniejsze od obniżki ceny (fot. derobert on Visualhunt / CC BY-SA)

Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?

Maslow wywrócony. Czy akcje hipermarketów zachęcające do zakupu nieładnych owoców i warzyw można zorganizować inaczej?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sieci handlowe namawiają klientów, by kupowali gorzej wyglądające, ale pełnowartościowe owoce i warzywa. Kilka lat temu cenę takich produktów obniżył Intermarché, teraz podobną akcję rozpoczął Lidl. Nowe badania psychologów pokazują jednak, że promocje cenowe w tym wypadku mogą nie przynosić rezultatów adekwatnych do zaangażowania. Konsumenci kierują się bowiem motywami, których nie są świadomi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się