Przyciągnąć maniaka zdrowia, nie odstraszyć tradycjonalisty ani hedonistyPrzyciągnąć maniaka zdrowia, nie odstraszyć tradycjonalisty ani hedonistyPrzyciągnąć maniaka zdrowia, nie odstraszyć tradycjonalisty ani hedonistyPrzyciągnąć maniaka zdrowia, nie odstraszyć tradycjonalisty ani hedonisty
Skład dania zmieniony, smak nie – chwali się Kraft (fot. kadr ze spotu)

Przyciągnąć maniaka zdrowia, nie odstraszyć tradycjonalisty ani hedonisty

Przyciągnąć maniaka zdrowia, nie odstraszyć tradycjonalisty ani hedonisty
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Kraft Foods, jedno z najbardziej znanych przedsiębiorstw spożywczych na rynku północnoamerykańskim, dopuściło się niedawno drobnego oszustwa wobec milionów swoich klientów... i jest z tego dumne. Kampania reklamowa sztandarowego dania firmy jest jedną z najbardziej przewrotnych od jakiegoś czasu, jeśli chodzi o działania wokół produktów spożywczych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się