Po ponad roku od ogłoszenia pandemii odsłaniamy twarze, restauracje się zapełniają, a pracodawcy zapraszają pracowników do biur. Zachowywanie odstępów i dezynfekcja to pozycje odznaczone na checklistach firm. Zanim jednak powrócimy do działania w zwykłym trybie, przyjrzyjmy się, jak funkcjonuje w naszej organizacji komunikacja wewnętrzna.Pandemia w bardzo krótkim czasie zmusiła przedsiębiorców do wdrożenia nowego modelu pracy. Niektóre firmy w całości przeszły na tryb zdalny, inne wybrały formułę hybrydową. Ten układ, początkowo wymuszony przez sytuację epidemiologiczną, z czasem nabrał sensu. Okazało się, że niektórzy pracownicy zdecydowanie sprawniej wykonują zadania, przebywając w domowym zaciszu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.