Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”
Jeden kanał komunikacji nie zaspokoi oczekiwań wszystkich pracowników (fot. Pixabay)

Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”

Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”
Aleksandra Konecka

Aleksandra Konecka

-

senior project executive, Lighthouse

Aleksandra Konecka

Aleksandra Konecka

senior project executive
Lighthouse

Od blisko pięciu lat w branży PR. Specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej, w tym komunikacji wewnętrznej i media relations. Z Lighthouse związana jest od ponad dwóch lat. Współpracuje z klientami z branży energetycznej, firmami produkcyjnymi, prowadzi działania komunikacyjne dla dużych projektów inwestycyjnych. Doświadczenie zdobywała także w pracy z klientami z sektora nowych technologii, m.in. HP i Logitech oraz branż lifestyle i beauty.

Po ponad roku od ogłoszenia pandemii odsłaniamy twarze, restauracje się zapełniają, a pracodawcy zapraszają pracowników do biur. Zachowywanie odstępów i dezynfekcja to pozycje odznaczone na checklistach firm. Zanim jednak powrócimy do działania w zwykłym trybie, przyjrzyjmy się, jak funkcjonuje w naszej organizacji komunikacja wewnętrzna.

Pandemia w bardzo krótkim czasie zmusiła przedsiębiorców do wdrożenia nowego modelu pracy. Niektóre firmy w całości przeszły na tryb zdalny, inne wybrały formułę hybrydową. Ten układ, początkowo wymuszony przez sytuację epidemiologiczną, z czasem nabrał sensu. Okazało się, że niektórzy pracownicy zdecydowanie sprawniej wykonują zadania, przebywając w domowym zaciszu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się