„Lato pełne różnorodności” w kampanii marki Storytel
  • 1
  • 2
18.06.2021

„Lato pełne różnorodności” w kampanii marki Storytel

Serwis z audiobookami Storytel rozpoczął kampanię „Lato pełne różnorodności”. Do realizacji spotu marka zaprosiła osoby reprezentujące różne mniejszości, by celebrować różnorodność słuchaczy audiobooków.

Spot letniej kampanii pokazuje, że słuchać historii możemy tam, gdzie chcemy i kiedy chcemy. Oprócz tego celebruje różnorodność osób, które słuchają audiobooków.

W serwisie Storytel ruszył ponadto „Weekend dumy”, w ramach którego eksponowane są historie nawiązujące do osób LGBTQ+. W jego ramach premierę ma serial Storytel Original „Ślepa miłość” autorstwa Michała Smyka. Bohaterowie tej historii to para gejów, Kornel i Mikołaj.

Do udziału w spocie marka zaprosiła z kolei m.in. Tymona, który jest dotknięty bielactwem, a także Milenę i Piotra, którzy mają zespół Downa.

Mama Mileny opowiedziała nam o tym, że poprzez słuchanie audiobooków jej córka rozwija się znacznie szybciej, że poprawiła się jej zdolność wymowy. Spotkanie na planie zaowocowało również inicjatywą szerszej współpracy z Piotrem, który na co dzień jest aktorem Teatru 21. Osobom z zespołem Downa teatr ten daje przestrzeń do ekspresji i rozwoju.

Dzięki wspólnej pracy na planie otworzyliśmy drzwi do dalszej współpracy. Dowiedzieliśmy się, że Fundacja Teatru 21 rozwija się i tworzy Centrum Sztuki Włączającej. Zdecydowaliśmy się w to zaangażować, oferując jako Storytel środki na remont budynku – mówi Jakub Barzak, dyrektor marketingu Storytel Polska.

Kampania będzie emitowana w radiu, telewizji, kinach oraz Internecie.

  • Kreacja: Storytel
  • Scenariusz i reżyseria: Jakub Barzak
  • Produkcja: Don’t Panic Production
  • Strategia i zakup mediów: Rebel Media
  • Działania zasięgowe: Spark Foundry
  • Działania performance: dział wewnętrzny platformy Storytel
  • 2
„Lato pełne różnorodności”

Ruszyła kampania „Lato pełne różnorodności”

18 czerwca 2021

17 czerwca 2021