„Lato pełne różnorodności” w kampanii marki Storytel - Marketing przy Kawie
„Lato pełne różnorodności” w kampanii marki Storytel
  • 1
  • 2
18.06.2021

„Lato pełne różnorodności” w kampanii marki Storytel

Serwis z audiobookami Storytel rozpoczął kampanię „Lato pełne różnorodności”. Do realizacji spotu marka zaprosiła osoby reprezentujące różne mniejszości, by celebrować różnorodność słuchaczy audiobooków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 czerwca 2021

17 czerwca 2021