5 lipca Crash Mondays №50 na żywo: Nowe media, nowe technologie
  • 0
  • 1
22.06.2021

5 lipca Crash Mondays №50 na żywo: Nowe media, nowe technologie

Już 5 lipca w Strefie Błonia w Krakowie odbędzie się na żywo po długiej przerwie kolejna edycja Crash Mondays. Tym razem tematyka dotyczyć będzie AR, VR, podcastów oraz Tik Toka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2021

Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”

Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.