1 1 0 0 0 16.12.2020Warto robić zakupy w osiedlowych sklepach – przekonuje Grupa EurocashGrupa Eurocash rozpoczęła kampanię, w której przekonuje do robienia zakupów w osiedlowych sklepach. Jej bohaterem jest starszy mężczyzna, który regularnie kupuje niedaleko miejsca zamieszkania.
0 2 0 0 0 16.12.2020Trendy e-commerce na 2021 r. Przedstawia je Divante z Grupy OEXPo raz kolejny „E-commerce Trends Report 2021” przygotowany przez Divante z Grupy OEX prezentuje opinie ekspertów na temat dwunastu najważniejszych trendów w handlu internetowym. Według raportu największe znaczenie w nadchodzącym roku będą miały: social commerce, marketplaces, AI oraz security.
0 1 0 0 0 16.12.2020Grupa K2 ogłasza strategię rozwoju do roku 2023Technologiczno-marketingowa Grupa K2 ogłosiła strategię rozwoju do 2023 r. Wynika z niej, że najszybszy wzrost możliwy jest w segmencie software. Ambicją zarządu jest jednak również dwucyfrowy wzrost przychodów pozostałych segmentów działalności. Są nimi marketing i cloud.
0 1 0 0 0 16.12.2020Voyager – dziesiąta agencja Brand New GalaxyHolding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy powołał do życia nową spółkę – Voyager. Działania agencji skupiać się będą na rozwoju e-biznesu klientów. Dziesiątym podmiotem w portfolio BNG pokieruje z Paryża Lucie Dessarts.
0 1 0 0 0 16.12.2020Raport „E-sport 2020. Biznes – rynek pracy – edukacja”Ukazał się raport na temat stanu branży e-sportowej w Polsce. Został przygotowany przez Collegium Da Vinci w Poznaniu i Komputronik Gaming ze wsparciem ekspertów z branży.
0 1 0 0 0 16.12.2020„Nieobecni są wśród nas” – świąteczna kampania Fundacji Itaka i PlayeraZa chwilę święta Bożego Narodzenia. Wiemy już, że będą one inne niż dotychczas. Nie spotkamy się z całą rodziną przy wigilijnym stole, nie będziemy odwiedzać bliskich. Ale mimo to będziemy świętować z myślą, że za rok ten wieczór spędzimy razem. Bo przecież najważniejsza w święta jest rodzina. Dlatego Fundacja Itaka i Player postanowiły w tym szczególnym okresie zwrócić uwagę właśnie na rodzinę – konkretnie na członków rodzin osób zaginionych.
0 1 0 0 0 16.12.2020Ruszył konkurs „SAR dla MŚP”Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs „SAR dla MŚP”. Celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie, organizowanej przez TVN Grupa Discovery, a także wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie.
0 1 0 0 0 16.12.2020Branża eventowa policzyła stratyStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych SAR oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE podsumowały wyniki ankiety wśród branżowych przedsiębiorców. Średni spadek przychodów za 2020 r. w porównaniu do roku poprzedniego przewidywany jest na poziomie 78%.
0 4 0 0 0 16.12.2020„VideoTrack”: rekordowa irytacja reklamą w VoD, niechęć do reklamy napędza SVoD, Disney+ budzi zainteresowanieIrytacja reklamami w serwisach VoD po raz pierwszy w historii badania „VideoTrack” agencji Wavemaker zrównała się z poziomem irytacji reklamą telewizyjną. Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych – w szczególności osób, które już płacą za wideo.
6 1 0 0 0 15.12.2020Najpopularniejsze wideo i teledyski na polskim YouTube w 2020 r.W tym roku YouTube zrezygnował z globalnej produkcji filmu Rewind. Firma prezentuje jednak listy najpopularniejszych wideo i teledysków. W Polsce aż 6 pozycji to produkcje związane z popularną akcją #hot16challenge2. Wśród twórców, których filmy znalazły się w zestawieniu, znajdziemy m.in.: Karola Friza Wiśniewskiego, Tomasza Sekielskiego czy Łukasza Lotka Lodkowskiego. Z kolei na muzycznej liście w tym roku uplasowały się teledyski tylko polskich wykonawców, w tym: Sanah, ReTo i Taco Hemingwaya.