0 0 0 0 0 13.09.2018Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard na kolejny rokNależąca do Kompanii Piwowarskiej marka Lech bez przetargu przedłużyła współpracę z agencją Cut The Mustard na 2019 r. Firmy współpracują od września 2017 r.
4 0 0 0 0 13.09.2018Spot P&G z nagrodą Emmy. W finale m.in. Amazon i AppleSpot „The Talk” przygotowany dla Procter & Gamble przez BBDO zdobył nagrodę Emmy dla najlepszej reklamy. Pokonał m.in. filmy Amazona czy Apple’a.
0 0 0 0 0 13.09.2018YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideoPonad 70% czasu, w jakim użytkownicy z całego świata oglądają wideo na YouTube, przypada na smartfony. Mobilni internauci mogą oglądać filmy w formacie kwadratowym, w orientacji poziomej, jak i pionowej. Odtwarzacz automatycznie dostosuje się do wymiarów. Teraz w serwisie dostępne są także wertykalne reklamy wideo (vertical video ads) w TrueView oraz kampaniach promujących aplikacje.
0 4 0 0 0 13.09.2018Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe. Doceniają je za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz to, że można zrobić w nich zakupy po drodze. Sieci handlowe wyróżniają się zdaniem Polaków innymi cechami. Biedronka oferuje najlepsze ceny i najatrakcyjniejsze promocje. Na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej wybrać się do Auchan. Z kolei Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów, jest Lidl – wynika z „Monitora sieci handlowych” ARC Rynek i Opinia.
2 0 0 0 0 13.09.2018„Czas wyrównać rachunki” – kampania telefonii komórkowej marki IneaW Internecie pojawiły się trzy nowe spoty promujące ofertę telefonii komórkowej firmy Inea. Stanowią one kontynuację wakacyjnej kampanii outdoorowej oraz radiowej operatora.
0 0 0 0 0 12.09.2018Ringier Axel Springer Polska kończy proces konsolidacji spółek wchodzących w skład Grupy Onet-RAS PolskaSiedem spółek należących do Grupy Onet-RAS Polska zostało połączonych w jeden nowy podmiot prawny – Ringier Axel Springer Polska. Od września nową spółkę reprezentuje 5-osobowy zarząd na czele z Markiem Dekanem, prezesem zarządu.
0 0 0 0 0 12.09.2018FedEx Express oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA na kolejne trzy sezonyFedEx Express ogłosił przedłużenie umowy sponsoringowej z Ligą Europy UEFA na czas sezonów 2018–2021. Firma kurierska kontynuuje współpracę z organizacją jako oficjalny sponsor rozgrywek.
2 1 0 0 0 12.09.2018NC+ promuje ofertę transmisji sportowych12 września wystartowała kampania „Najwięcej najlepszej piłki w NC+”. Promuje ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej odsłony działań poprzedzał etap teaserowy realizowany online.
0 2 0 0 0 12.09.2018Darmowa pizza przez 100 lat za tatuaż. Domino’s wycofało się z promocjiSieć pizzerii Domino’s na rosyjskim rynku ogłosiła, że każdy, kto wytatuuje sobie logo marki, będzie mógł otrzymać 100 darmowych pizz rocznie przez najbliższe 100 lat. Promocja jednak szybko została zakończona, ponieważ pojawiło się zbyt wielu chętnych.
5 7 0 0 0 12.09.2018 Aktualizacja: 12:2026.10.2018„Wolność liczy się w każdym wieku” – kampania na 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego15 września ruszy ogólnopolska kampania z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. W akcję Samorządu Województwa Wielkopolskiego „Wolność liczy się w każdym wieku” zaangażowali się aktorzy i vlogerzy. Są wśród nich m.in. Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki.