Polacy w pracy zdalnej. Jak żyliśmy podczas lockdownu? Raport IRCenter
  • 0
  • 3
21.06.2021

Polacy w pracy zdalnej. Jak żyliśmy podczas lockdownu? Raport IRCenter

Wielu Polaków ostatni rok spędziło przed ekranem komputera, pracując z domu. Część z nas w tym samym czasie opiekowała się dziećmi uczącymi się zdalnie. Wiązało się to nie tylko ze zmianą organizacji pracy, ale także przemodelowaniem życia rodzinnego – wynika z badania IRCenter.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2021

Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”

Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.