Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem
  • 0
  • 8
21.06.2021

Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem

Mimo rosnącej inflacji ceny w sieciach handlowych analizowanych w badaniu i raporcie „Koszyk zakupowy” spadły nieznacznie – o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec maja 2020 r. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń. Zakupy przez Internet wciąż pozostają znacznie droższą alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Po raz czwarty w tym roku najtańszy koszyk zakupowy zaoferował Auchan.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51060 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 czerwca 2021

18 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2021

Tyskie postawi Hiszpanom piwo, jeśli Polska wygra mecz

„Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na ty przechodzimy niezależnie od wyniku” – animacja reklamowa z tym hasłem pojawi się 18 czerwca wieczorem. Będzie wyświetlana również 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. W ten sposób marka zachęca Hiszpanów do przejścia na ty i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.