„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego już dostępna
  • 0
  • 2
22.06.2021

„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego już dostępna

„Marka 5.0” to nowa książka Jacka Kotarbińskiego. Napisana została przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, lecz także pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku.

– Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 r. świat się nie poddał i włączył piąty bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…)

Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0 – pisze Jacek Kotarbiński we wstępie do książki.

Publikacja zawiera omówienie:

  • nowoczesnego zarządzania marki w kontekście wiedzy o konsumencie, o generacjach i zmieniającej się komunikacji wraz z wchodzeniem kolejnych,
  • strategii i narzędzi taktycznych, dzięki którym marka dociera do konsumentów.

Oprócz licznych przykładów autor zamieścił w książce kilka dodatków, które syntetycznie wskazują różne aspekty zarządzania marką.

Jak podsumowuje dr Jolanta Tkaczyk: „Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań.

Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej”.

O autorze:

Jacek Kotarbiński – ekonomista, marketer, rynkolog, inżynier. Uznany autorytet, strateg, międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 r. wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju konkurencyjności. Autor „Sztuki Rynkologii” i tryptyku „Sztuka Marketingu”. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Wykładowca uczelni wyższych na studiach MBA. Pomysłodawca i twórca fan page’a „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu Kotarbinski.com.

„Marka 5.0” jest do nabycia w księgarni internetowej wydawnictwa: ksiegarnia.pwn.pl/MARKA-5.0

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

  • 2
„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego

Marka 5.0 – okładka książki

„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego

22 czerwca 2021

21 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2021

Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”

Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.