XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program
  • 0
  • 4
21.06.2021

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program

16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol odbędzie się XXI Kongres Public Relations. To największe wydarzenie branży. Co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. Tegoroczna edycja będzie poświęcona digital PR, hejtowi oraz zarządzaniu kryzysem w sieci.

Tematy przewodnie, które ma w agendzie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, to digital PR, hejt oraz zarządzanie kryzysem w sieci. Te zagadnienia zostały wskazane w badaniach przez samych zainteresowanych jako najbardziej aktualne i pożądane. Rozwój technologii i zmiany w obszarze komunikacji wymogły na ekspertach ciągłą aktualizację posiadanej wiedzy.

– Ostatni rok spowodował dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi związane z zabezpieczeniem wizerunku, a w tym z ochroną przed hejtem. Wymusił dokładniejszą analizę otoczenia. Spotkania takie jak kongres są płaszczyzną wymiany myśli i dyskusji o trendach, narzędziach i kierunkach zmian. Po raz kolejny w Rzeszowie będziemy mogli podzielić się doświadczeniami, dlatego tym bardziej zapraszam – mówi Dariusz Tworzydło, prezes firmy Exacto i pomysłodawca oraz organizator kongresu.

Wśród prelegentów znalazł się m. in. Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole, który opowie o funkcjonalności Google My Business jako nowoczesnym narzędziu komunikacji w ramach digital PR. Marcin Domagała, video marketing manager Otomoto TV i Bartosz Staniszewski, prezes Branfeed wystąpią z prelekcją „Jak pandemia wymusiła kreatywność, czyli przekuwanie kryzysu w sukces. Krótka historia pewnego formatu na kanale YouTube marki Otomoto”.

Pandemia COVID-19 spowodowała intensyfikację aktywności w sieci zarówno w kontekście firm, jak i ich klientów. Otworzyło to nowe możliwości, jeśli chodzi o strategie marketingowe czy budowanie wizerunku, ale może też prowadzić do kryzysu i utraty zaufania klientów. W takiej sytuacji kluczowe jest wdrożenie odpowiednich procedur.

Adekwatna reakcja może zakończyć kryzys lub przynajmniej zminimalizować jego skutki. Umacnia ona zaufanie i lojalność klientów względem marki oraz sprzyja budowaniu długoterminowej relacji. Paneliści zmierzą się z tym tematem m.in. w prelekcji „Zarządzanie wizerunkiem w trakcie zmian zachodzących w organizacji”. Wystąpi z nią Dominik Modrzejewski, PR director w GOG.com. Temat pojawi się też podczas debaty „Hejt – zjawisko powszechne. O niełatwej sztuce (nie)reagowania”.

– Pandemia spotęgowała i przyspieszyła zmiany w obszarze komunikacji. W marcu 2020 r. firmy, organizacje, a także specjaliści branży PR musieli wykazać się intuicją i dużą elastycznością. To pokazało, jak ważne jest przygotowanie i dostosowanie się do zachodzących przemian w kontekście utrzymania wizerunku i jego modelowania – podsumował Dariusz Tworzydło.

Wśród tegorocznych ekspertów znaleźli się także Anna Jadwiga Orzech, rzeczniczka prasowa Fundacji WOŚP oraz Dariusz Rosiak, Dziennikarz Roku 2020 w konkursie Grand Press. Program oraz sylwetki wszystkich prelegentów są już dostępne na oficjalnej stronie kongresu www.kongrespr.pl.

W tym roku organizatorzy zdecydowali się na realizację kongresu w formule hybrydowej. Goście mogą wybrać jedną z dwóch opcji uczestnictwa: stacjonarnie lub za pomocą transmisji online. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 4
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program

Kongres Profesjonalistów PR 2019

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program

Kongres Profesjonalistów PR 2019

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program

Kongres Profesjonalistów PR 2019

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program

Kongres Profesjonalistów PR 2019

21 czerwca 2021

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2021

Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem

Mimo rosnącej inflacji ceny w sieciach handlowych analizowanych w badaniu i raporcie „Koszyk zakupowy” spadły nieznacznie – o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec maja 2020 r. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń. Zakupy przez Internet wciąż pozostają znacznie droższą alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Po raz czwarty w tym roku najtańszy koszyk zakupowy zaoferował Auchan.