Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”
  • 0
  • 1
21.06.2021

Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”

Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2021

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2021

Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem

Mimo rosnącej inflacji ceny w sieciach handlowych analizowanych w badaniu i raporcie „Koszyk zakupowy” spadły nieznacznie – o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec maja 2020 r. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń. Zakupy przez Internet wciąż pozostają znacznie droższą alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Po raz czwarty w tym roku najtańszy koszyk zakupowy zaoferował Auchan.