Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”
  • 0
  • 1
21.06.2021

Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”

Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.

Całoroczne działania celebrujące wartości takie jak równość, otwartość, tolerancja – od lat wpisane w DNA marki, zostały teraz zebrane pod wspólnym hasłem. Jego wprowadzeniu towarzyszy nowy spot wizerunkowy. W wideo występują różni ludzie, których wybory, zainteresowania i gusty nie są oceniane. Niezależnie od tego, kim są, z kim żyją, czym się zajmują, co czytają czy jakiej słuchają muzyki – Empik pozostaje dla nich zawsze otwarty.

W Empiku liczą się ludzie w całej swej różnorodności. Nie ma znaczenia pochodzenie, płeć, orientacja seksualna czy wyznanie lub światopogląd. Każdy jest u nas mile widziany i chcemy, żeby czuł się jak u siebie. Wierzymy w takie wartości jak równość, demokratyczność, otwartość, tolerancja. To one stanowią podstawę i wyznacznik naszych codziennych działań w stosunku do pracowników, klientów oraz całego otoczenia biznesowego. Łączy je wspólne hasło „Empik zawsze otwarty” – mówi Natalia Korzeniecka-Walak, dyrektor ds. korporacyjnych i HR Grupy Empik.

  • 1
równość, otwartość, tolerancja

Równość, otwartość, tolerancja – do tych wartości nawiązuje Empik

21 czerwca 2021

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2021

Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem

Mimo rosnącej inflacji ceny w sieciach handlowych analizowanych w badaniu i raporcie „Koszyk zakupowy” spadły nieznacznie – o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec maja 2020 r. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń. Zakupy przez Internet wciąż pozostają znacznie droższą alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Po raz czwarty w tym roku najtańszy koszyk zakupowy zaoferował Auchan.