0 5 0 0 1 6.03.2023Converse w Metaverse i z wirtualną influencerkąMarka Converse wprowadza wirtualną influencerkę Wero i organizuje premierę nowej kolekcji w Metaverse. Wirtualna postać trafiła na okładkę „Glamour”.
0 1 0 0 4 6.07.2012E-pasaż.eu – ubranie za badanieOd czerwca działa w Internecie E-pasaż.eu, który sam siebie nazywa portalem odwróconego e-commerce. W miejscu przypominającym e-sklep użytkownik może otrzymać darmowe produkty w zamian za krótkie badanie konsumenckie i pozostawienie swoich danych osobowych.
1 1 0 0 1 21.02.2023Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” rozpoczęła się na początku stycznia. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu filmowego jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok, dosłownie i w przenośni.
5 15 0 0 1 4.11.2022„To będzie zdrowa księgowość” – zapewniają InFakt, Kotarski i MarkowiczKampania wizerunkowa systemu do obsługi księgowej InFakt ruszyła 3 listopada. Będzie realizowana w stacjach telewizyjnych grup Discovery oraz Polsat, stacjach radiowych, spotach internetowych i reklamach outdoor.
0 9 0 0 1 18.01.2023UOKiK sprawdza, jak rynek dostosował się do przepisów wynikających z dyrektywy OmnibusNa pierwszy ogień idzie informowanie o obniżkach cen. Ruszają kontrole Inspekcji Handlowej w sześciu sieciach handlowych, a do ok. 40 przedsiębiorców zostały wysłane wystąpienia w sprawie możliwych nieprawidłowości.
0 1 0 0 1 19.12.2022#OddajmyJejGłos – akcja społeczna zwracająca uwagę na sytuację kobiet w KatarzeOnet wraz z agencją K2 Create i Amnesty International Polska przeprowadził akcję, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację kobiet w Katarze. Równolegle z tym, co dzieje się aktualnie na boiskach podczas mundialu, organizatorzy akcji chcą zwrócić uwagę na prawa kobiet w Katarze.
2 3 0 0 1 15.12.2022 Aktualizacja: 16:0027.12.2022Żabu – gra mobilna w aplikacji sieci ŻabkaŻabka wkracza na rynek gier mobilnych. Projekt Żabu powstał na podstawie badania z udziałem użytkowników aplikacji Żappka. Testowa wersja gry trafi do 5 tys. graczy, natomiast finalny produkt dostępny będzie dla wszystkich użytkowników Żappki w 2023 r.
0 1 0 0 1 8.08.2022Producent mięsa Goodvalley zmienił nazwę na Dolina DobraGoodvalley – producent mięsa z Przechlewa zmienił nazwę na Dolina Dobra. Chce w ten sposób podkreślić swoje lokalne pochodzenie. Wraz z nową nazwą do portfolio wprowadzone zostały nowe produkty.
0 2 0 0 2 3.10.2022„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampaniaPochodzący ze Szwecji bank detaliczny i dostawca usług płatniczych Klarna rozpoczyna dwutygodniową kampanię. Promuje w niej polskie marki z branży mody, które oferują jego płatności.
0 4 0 0 2 17.08.2022Najdłuższy parawan nad Bałtykiem – akcja dostawcy zakupów Lisek.app13 sierpnia na plaży w Chałupach Lisek.app ustawił najdłuższy parawan nad Bałtykiem. Parawan o długości 500 m promował letni projekt aplikacji – „Najszybsze zakupy na plażę”.