Familijne jako wafle na wieczory filmowe - Marketing przy Kawie
Familijne Wieczory Filmowe – zimowa kampania marki Familijne
  • 1
  • 1
6.02.2023

Familijne Wieczory Filmowe – zimowa kampania marki Familijne

Producent Familijnych (Jutrzenka – Colian) promuje te wafle jako najlepszą przekąskę podczas maratonów filmowych. Proponuje więc konkurs, w których można wygrać słodycze oraz roczną subskrypcję na platformie Canal+. Akcja potrwa do 31 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lutego 2023