Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”
  • 1
  • 1
21.02.2023

Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”

Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” rozpoczęła się na początku stycznia. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu filmowego jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok, dosłownie i w przenośni.

W materiałach wideo promujących kampanię w telewizji oraz online zastosowano element graficzny w postaci ręki potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację „łapy” wykorzystano także w formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum Warszawy.

Realizowana od początku stycznia kampania „Psst! Czas na film” została wzbogacona o część lokalną

Był nią event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy na widowni rozległ się dźwięk telefonu. Wywołało to natychmiastową reakcję na ekranie. Do sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans przebiegł bez zakłóceń.

Pepsi zaprosiło do współpracy influencerów, którzy podzielili się relacją z eventu na swoich profilach w mediach społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.:

  • Maciej Musiał,
  • Karolina Gilon,
  • Naruciak,
  • Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz,
  • Ula Grotyńska,
  • Jan Nowakowski,
  • Kaja i Janusz z kanału Jakbyniepaczec.

Zakładka akcji w serwisie Filmweb znajduje się pod linkiem: filmweb.pl/pepsi.

Specjalny pokaz filmowy został zrealizowany przy wsparciu kreatywnym agencji Artegence, agencji eventowej Ewesa i domu mediowego OMD.

Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia

Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z influencerami – m.in. Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.

  • 1
Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”

Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”

olifka1

1 miesiąc temu

Nie mogę się doczekać końca tej kampanii, spot widzę dosłownie przed każdym seansem i mam już go dosyć

20 lutego 2023