- 1
- 1
Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”
Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” rozpoczęła się na początku stycznia. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu filmowego jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok, dosłownie i w przenośni.
W materiałach wideo promujących kampanię w telewizji oraz online zastosowano element graficzny w postaci ręki potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację „łapy” wykorzystano także w formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum Warszawy.
Realizowana od początku stycznia kampania „Psst! Czas na film” została wzbogacona o część lokalną
Był nią event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy na widowni rozległ się dźwięk telefonu. Wywołało to natychmiastową reakcję na ekranie. Do sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans przebiegł bez zakłóceń.
Pepsi zaprosiło do współpracy influencerów, którzy podzielili się relacją z eventu na swoich profilach w mediach społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.:
- Maciej Musiał,
- Karolina Gilon,
- Naruciak,
- Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz,
- Ula Grotyńska,
- Jan Nowakowski,
- Kaja i Janusz z kanału Jakbyniepaczec.
Zakładka akcji w serwisie Filmweb znajduje się pod linkiem: filmweb.pl/pepsi.
Specjalny pokaz filmowy został zrealizowany przy wsparciu kreatywnym agencji Artegence, agencji eventowej Ewesa i domu mediowego OMD.
Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia
Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z influencerami – m.in. Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.
- 1