Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]
Adam Driver znowu to zrobił. I znowu, i znowu (kadr ze spotu Squarespace)

Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]

Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik

Albert Stęclik

-

założyciel, planning director, Kierunek Kreatywny

Albert Stęclik

Albert Stęclik

założyciel, planning director
Kierunek Kreatywny

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej założyciel agencji Dziadek do orzechów, planner w Adam & Eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych, w tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, Mixx Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Kurz po Super Bowl opadł. Kreatywność skupiona w 30 lub 60 sekundach, wartych po 233 tys. dolarów za sekundę, również. Trzeba przyznać, że tegoroczne reklamy były… jak by to powiedzieć… przeciętne. A przynajmniej przeciętne na tle poziomu, do jakiego Super Bowl nas przyzwyczaiło. Jednak analizując tegoroczne reklamy, można odkryć kilka ciekawych motywów, które królowały.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja