Żabu – gra mobilna w aplikacji sieci Żabka
  • 2
  • 3
15.12.2022 Aktualizacja:

Żabu – gra mobilna w aplikacji sieci Żabka

Żabka wkracza na rynek gier mobilnych. Projekt Żabu powstał na podstawie badania z udziałem użytkowników aplikacji Żappka. Testowa wersja gry trafi do 5 tys. graczy, natomiast finalny produkt dostępny będzie dla wszystkich użytkowników Żappki w 2023 r.

Pięć tysięcy użytkowników aplikacji Żappka przetestuje grę. Żappka to jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – pobrało ją już 10 mln osób.

– Niebawem miną 4 lata od wprowadzenia aplikacji Żappka na rynek. Pobrało ją już ponad 10 mln osób. Nieustannie dbamy o to, by była ona innowacyjna i wyróżniała się na tle innych tego typu. Teraz ruszamy z testem nowej funkcjonalności, jaką jest Żabu.

Dlaczego gra? Bo branża gier jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się na świecie. Wartość globalnego rynku gier mobilnych stale rośnie. Szacuje się, że w 2022 r. osiągnie poziom 196,8 mld dol. Wierzymy, że Żabu będzie hitem zarówno wśród starszych, jak i młodszych fanów gier. Dostarczy naszym klientom rozrywki, a przy okazji będzie nowoczesnym narzędziem komunikacji naszej oferty – mówi Dino Metaxas, director of digital acceleration w Żabka Polska.

W grudniu sieć rusza z testem Żabu

Umożliwi on zdobycie wiedzy na temat oczekiwań miłośników elektronicznej rozrywki. Zebrane informacje wyznaczą kierunki modyfikacji funkcjonalności zastosowanych w grze. W ten sposób Żabka chce uzyskać produkt maksymalnie dopasowany do oczekiwań.

Główną postacią gry jest wirtualna żaba, która ma około 4 cm wzrostu. Uwielbia jabłka, częste prysznice, gry i nie powinna zbyt długo przebywać bez opieki. Wykonana w animacji 3D Żabu reaguje na zachowania klienta. Rozwija się i zdobywa kolejne poziomy gry w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów. Również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym – żappsom. Użytkownicy będą mieli możliwość personalizowania swojej postaci poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów.

Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. By ją ukończyć, należy przejść 100 poziomów, a robiąc zakupy w sklepach sieci, otrzymać dodatkowe punkty. Za każdą wydaną złotówkę – 5 much, które są ulubionym przysmakiem Żabu i gwarantują jej przeżycie.

Po osiągnięciu wybranych poziomów na gracza czekają skrzynki z nagrodami. Zawierają darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy. Uczestnicy, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę.

– Z ekscytacją realizujemy projekty łączące komunikację, biznes i technologię, dlatego wierzymy w ekspansję świata Żabu. Nie jest to bowiem tylko mobilna gra. To nowatorskie rozwiązaniem biznesowe, które wypracowaliśmy wspólnie z klientem.

Kreatywna część gry – postać i jej charakter, nazwa, język, mechanika, scenariusze – są przemyślane i zaprojektowane w zgodzie z ideą Żappki, na czym nam zależało. Postać zaprojektowano w 3D, ponieważ taka technika pozwala nie tylko na atrakcyjne animacje, ale daje też perspektywę eksploatowania Żabu poza światem wirtualnym. Mamy nadzieję, że tak jak i my polubią go wszyscy – mówi Jacek Karolak, business director w 180heartbeats + Jung v. Matt, agencji, która stworzyła rozwiązanie.

Opracowanie gry poprzedziły badania wśród użytkowników aplikacji Żappka

Najwyżej ocenianym przez nich pomysłem było właśnie wdrożenie gry (aż 85% wskazań). Badania miały także na celu wyselekcjonowanie funkcjonalności, które są najbardziej atrakcyjne dla klientów sieci. Respondenci bardzo wysoko ocenili grywalizację. W trakcie testów pytano również o optymalny wygląd gry oraz jej nazwę. Aż 80% użytkowników z grupy docelowej wybrało Żabu.

Za koncepcję kreatywną i współtworzenie gry Żabu odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Partnerami technologicznymi projektu są: Future Mind, Sunrise, Netguru. Obsługę w social mediach zapewnia agencja Cukier.

  • 3
Żabu – gra mobilna w aplikacji Żappka
Żabu – gra mobilna w aplikacji Żappka
Żabu – gra mobilna w aplikacji Żappka

S.

2 miesiące temu

I pomyśleć, że tak różne formuły jak "Żabka" i "Biedronka", wymyślił ten sam gość. Chłopak z domu dziecka.

15 grudnia 2022

  • 4
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
15.12.2022

O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku, a na Instagramie o Dino – zestawienie popularności sieci handlowych od SentiOne

W Internecie konsumenci najchętniej rozmawiają o Biedronce. Tak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan – chociaż ten ostatni głównie w negatywnym kontekście. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.

14 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
14.12.2022

Konsumenci w Polsce spodziewają się dalszego wzrostu cen paliw i mediów – Deloitte Global State of the Consumer Tracker

Nieznacznie zmalał odsetek konsumentów twierdzących, że nie poradzą sobie z nadchodzącymi zobowiązaniami. Więcej z nich jednak ocenia, że ich sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w ostatnim roku. Połowa odkłada na później poważniejsze wydatki – wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
14.12.2022

Działania CSR firm – 43% managerów nie potrafi wskazać korzyści z ich prowadzenia

Walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata. Ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych. Coraz większe znaczenie mają też oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla połowy firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęci wprowadzania prawdziwej zmiany. Tak wynika z najnowszej edycji badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.