Zenith przejmuje budżet mediowy PepsiCo
  • 0
  • 1
11.01.2023

Zenith przejmuje budżet mediowy PepsiCo

Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo na pełną obsługę mediową całego portfolio marek. Obsługą zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus. Dotychczas budżet PepsiCo należał do Media Direction OMD.

Przetarg rozpoczął się jesienią 2022 r., a jego celem był wybór strategicznego partnera mediowego. Obsługą marek koncernu zajmie się specjalna struktura Zenith Plus. Współpraca rozpocznie się w lutym 2023 r.

– To był wyjątkowo wymagający proces, charakteryzujący się ogromną dbałością o każdy szczegół naszych propozycji zarówno strategicznych, jak i kosztowych. Włożyliśmy w przetarg maksymalne zasoby energii, wiedzy i doświadczenia naszych najlepszych talentów ze wszystkich kluczowych dziedzin marketingu. Cieszymy się, że zostało to docenione przez jednego z największych i najbardziej progresywnych globalnych marketerów działających w Polsce – mówi Anna Bartoszewska, dyrektor generalna agencji mediowej Zenith.

Przetarg koordynowała firma audytorska Stars.

  • 1
Zenith przejął od Media Direction OMD budżet mediowy PepsiCo

Zenith przejął od Media Direction OMD budżet mediowy PepsiCo

11 stycznia 2023