Budżet mediowy PepsiCo przejęty przez Zenith - Marketing przy Kawie
Zenith przejmuje budżet mediowy PepsiCo
  • 0
  • 1
11.01.2023

Zenith przejmuje budżet mediowy PepsiCo

Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo na pełną obsługę mediową całego portfolio marek. Obsługą zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus. Dotychczas budżet PepsiCo należał do Media Direction OMD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2023