0 1 0 0 1 21.07.2022Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartaleMimo utraty 970 tys. subskrybentów w drugim kwartale br. wyniki Netfliksa są lepsze od oczekiwań. Analitycy spodziewali się straty 2 mln subskrybentów. Nadzieją na kolejne kwartały jest plan subskrypcji wspieranej reklamami.
2 6 0 0 1 19.07.2022Ubrania Aldi Original do wygrania w konkursieNa profilach sieci dyskontów Aldi na Facebooku i Instagramie rozpoczął się konkurs, w którym można wygrać ubrania z limitowanej serii Aldi Original. Stroje będzie można zdobyć tylko poprzez udział w konkursie. Nie będą dostępne w sprzedaży w dyskontach. Konkurs trwa do końca lipca 2022.
0 1 0 0 1 15.07.2022Kosmetyki do makijażu Ingrid Cosmetics współtworzone przez Team X w sieci Rossmann16 lipca do sieci drogerii Rossmann wejdzie nowa kolekcja kosmetyków do makijażu marki Ingrid, stworzonych we współpracy z Team X – grupą popularnych influencerek.
0 3 0 0 3 10.06.2022Gang Weneraków – poznańska Przychodnia Stonewall z programem lojalnościowymZa test lub pakiet badań w kierunku chorób przenoszonych drogą płciową otrzymuje się pieczątkę. Po zebraniu 10 pieczątek można stać się posiadaczem pluszowej maskotki – jednego z członków Gangu Weneraków. Program realizuje Przychodnia Stonewall.
0 5 0 0 1 8.06.2022Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.
0 1 0 0 2 17.05.2022Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotuZ okazji Dnia Matki marka Calvin Klein rozpoczęła kampanię, w której wystąpił Roberto Bete. To transpłciowy mężczyzna, który spodziewa się dziecka.
0 1 0 0 1 11.05.2022Vinted odpowiada na decyzję UOKiKFirma Vinted publikuje oświadczenie w sprawie decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK nałożył na Vinted kary w wysokości 5,3 mln zł.
1 1 0 0 2 4.05.2022McDonald’s zachęca do prawidłowego segregowania śmieci w swoich lokalachMcDonald’s w Polsce ruszył z kampanią „Daj drugie życie śmieciom, bo jutro zależy od nas”. Zachęca w niej klientów do wyrzucania śmieci w jego lokalach do właściwych pojemników.
1 1 0 0 1 13.04.2022Robot koszący Stihla dostarczył piłki na mecze PKO Bank Polski EkstraklasyDwa hitowe mecze ostatniej kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy rozpoczęły się w nietypowy sposób. Piłki, którymi zagrały drużyny w Poznaniu i w Krakowie, zostały wwiezione na murawę przez kosiarkę marki Stihl.
0 3 0 0 1 14.04.2022Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital PolandDezinformacja to potężna broń, która w realny sposób może negatywnie wpływać na kraje i bieg ich historii. Dlatego musimy działać tu i teraz, by powstrzymać skutki jej użycia – podkreślają wspólnie członkowie Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland. To właśnie z inicjatywy tych organizacji powstała koalicja „Razem przeciw dezinformacji”. Poprzez różnorodne działania edukacyjne chce ona walczyć z tym szkodliwym zjawiskiem.