Google w tym roku zrzucił kilka bardzo bombowych informacji. Jedną z nich było potwierdzenie tego, że od 1 lipca 2023 usługa Universal Analytics przestanie zbierać dane. Jedynym narzędziem, które pozwoli nam na kontynuację działań analitycznych w ekosystemie Google, będzie Google Analytics 4.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W związku z tym analityka internetowa bardzo się zmieni. Oto kilka ważnych kwestii z jej obszaru, które trzeba poznać, aby odpowiednio wejść w 2023 rok.
Przejście na Google Analytics 4
Niby najbardziej błaha i podstawowa rzecz, ale bardzo często nadal można zetknąć się z sytuacją, że firma ma tę usługę nieaktywną. Musimy pamiętać, że lipiec 2023 już bardzo blisko.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.