1 1 0 28.11.2022RocketJobs z kampanią, która pokazuje, co zniechęca do ogłoszeń o pracęSerwis ogłoszeń o pracę RocketJobs zapytał swoich użytkowników, jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi powstała kampania digitalowa pod hasłem „Jak pisać spoko ogłoszenia o pracę?”.
0 1 0 28.11.2022Panasonic rozpoczął współpracę z More Communications AgencyZ początkiem października Panasonic wybrał do współpracy More Communications Agency. Agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, współpracę z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego.
0 1 0 27.11.2022Właściciel marki Budweiser chce obniżyć umowę sponsorską z FIFA o kilkadziesiąt milionów dolarówWedług nieoficjalnych doniesień Anheuser-Busch InBev, czyli właściciel marki Budweiser, domaga się obniżenia umowy sponsorskiej z FIFA o 47 mln dol. Robi to po tym jak władze Kataru zakazały sprzedaży piwa wokół stadionów mistrzostw świata.
1 1 0 27.11.2022NGO i biznes na koniec listopada w KrakowieJuż 30 listopada w Expo Kraków odbędzie się wydarzenie „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”. Trzy sale konferencje, kilkuset uczestników, ponad 25 ekspertów ze świata biznesu, 12 godzin przemówień, kilkunastu wystawców targów branżowych oraz niezliczona liczba rozmów networkingowych, w tym udział gościa specjalnego – Jaśka Meli. Wszystko po to, aby stworzyć przestrzeń do dyskusji, wymiany doświadczeń i dobrych praktyk. Bo od rozmowy wszystko się zaczyna.
0 1 0 26.11.2022Grupa K2 przekroczyła 80 mln zł przychodówTechnologiczno-marketingowa Grupa K2 przekroczyła poziom 80 mln zł przychodów za okres trzech kwartałów. Było to efektem wysokiej dynamiki rozwoju segmentu software i sprzedaży jednej ze spółek grupy – Oktawave.
0 1 0 25.11.2022Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing17 listopada w Warszawie odbyła się VI edycja Konferencji Polzak Marketing. Zgromadziła 119 uczestników oraz 14 prelegentów, którzy poruszyli 10 tematów. Celem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
0 1 0 25.11.2022TikTok we współpracy z SexedPL w akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”TikTok prowadzi globalną kampanię w ramach akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”. W Polsce działania realizowane są we współpracy z organizacją SexedPL.
0 1 0 25.11.2022PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursuW XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury nagrodzili łącznie 35 projektów spośród 103 nominowanych. Przyznali 10 złotych nagród i 24 srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną za projekt wyróżniający się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody.
0 2 0 25.11.2022Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerówSare (Digitree Group) stworzyła kryminalnego audiobooka „Przesyłka do rąk własnych". Opowiadanie wykorzystuje w fabule motyw automatyzacji komunikacji marketingowej.
1 2 0 25.11.2022Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampaniiŻywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.