0 1 0 0 0 11.01.20222022 to rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu – prognozuje IAB PolskaEksperci grupy roboczej public relations IAB Polska przygotowali publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach?
0 1 0 0 0 11.01.2022W Poznaniu przy sklepach Lidla staną książkomatyJuż za kilka tygodni czytelnicy Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu będą mogli wypożyczać książki przy okazji zakupów w Lidlu. Wszystko to dzięki instalowanym właśnie książkomatom.
1 1 0 0 0 11.01.2022Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.plSerwis Superauto.pl wystartował ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną. Spot podkreśla łatwość procesu zakupu samochodu, którą ma zapewniać firma.
0 1 0 0 0 11.01.2022Amica ponownie wybiera Value Media. Firmy rozpoczynają 13. rok współpracyAmica ponownie wybrała w przetargu Value Media (Group One). Agencja zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki. Tym samym dom mediowy i producent sprzętu AGD rozpoczynają 13. rok współpracy.
0 8 0 0 0 11.01.2022Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za grudzień 2021 r.
1 1 0 0 1 10.01.2022Logo Biedronki i serduszko WOŚP na czapkach, z których przychód trafi do Wielkiej Orkiestry10 stycznia w sklepach Biedronka w całej Polsce pojawiły się zimowe czapki z logo sieci sklepów i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć Biedronka została jego sponsorem głównym. Cena czapki to 9,99 zł.
0 1 0 0 0 10.01.2022Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBankumBank rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wygrał go dom mediowy Carat (Dentsu Polska).
1 1 0 0 0 10.01.2022Mieszanka przypraw Postseasoning dla kibiców futbolu amerykańskiego od stacji telewizyjnejAmerykańska sportowa stacja telewizyjna ESPN przygotowała dla fanów futbolu amerykańskiego mieszankę przypraw o nazwie Postseasoning. Stworzona została dla kibiców, którzy chcą połączyć intensywność sportowych rozgrywek po sezonie i oczekiwanie na fazę play-off ze smakiem podczas jedzenia i gotowania.
0 1 0 0 0 10.01.2022Alerty RCB na ekranach Screen Network w całej PolsceOd 2021 r. alerty Rządowego Centrum Bezpieczeństwa pojawiają się nie tylko w telefonach komórkowych, ale także na ekranach Screen Network. Będą wyświetlane w przestrzeni miejskiej w całej Polsce.
1 4 0 0 0 10.01.2022„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów10 stycznia, z okazji zbliżających się walentynek Durex rozpoczął kampanię „Kochaj tak, jak lubisz”. Zachęca w niej do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych.