Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl
  • 1
  • 1
11.01.2022

Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl

Serwis Superauto.pl wystartował ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną. Spot podkreśla łatwość procesu zakupu samochodu, którą ma zapewniać firma.

Reklamę można zobaczyć w popularnych kanałach telewizyjnych oraz w Internecie. Cały proces zakupu samochodu został pokazany przez osadzenie historii w realiach działania niewielkiej rodzinnej firmy. Osią opowieści jest relacja ojca z synem, którzy prowadzą biznes sadowniczy. Syn jako młodszy i bardziej otwarty na nowe rozwiązania opowiada ojcu sceptykowi o możliwościach, jakie daje skorzystanie z usług Superauto.pl.

  • Koncepcja kreatywna i strategiczna: GoldenSubmarine
  • Produkcja wideo: Ones
  • Zakup mediów: One House Poland
  • 1
Superauto.pl

Pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl

11 stycznia 2022

10 stycznia 2022