Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl - Marketing przy Kawie
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl
  • 1
  • 1
11.01.2022

Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl

Serwis Superauto.pl wystartował ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną. Spot podkreśla łatwość procesu zakupu samochodu, którą ma zapewniać firma.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2022

10 stycznia 2022