„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów
  • 1
  • 4
10.01.2022

„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów

10 stycznia, z okazji zbliżających się walentynek Durex rozpoczął kampanię „Kochaj tak, jak lubisz”. Zachęca w niej do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych.

Przy okazji tegorocznego święta zakochanych Durex przekonuje, że każdy może i powinien kochać tak, jak lubi. Pretekstem do powstania kampanii jest insight, że w wielu kręgach seks wciąż bywa tematem tabu, nawet w długoletnich związkach. Wyobrażenie tego, jak powinien wyglądać udany stosunek, często opiera się nie na własnych pragnieniach, ale na powszechnie utrwalonych stereotypach. Kampania podkreśla również, że dopóki każda ze stron świadomie wyraża zgodę na seks, nie ma potrzeby ograniczać swojej kreatywności.

Wierzymy, że każdy ma prawo do szczęśliwego życia seksualnego. Niestety na drodze do satysfakcji z seksu i bliskości często stoją mity czy utarte wyobrażenia. Zaproszenie do udziału w naszej kampanii przyjęły zarówno pary heteroseksualne, jak i nieheteronormatywne. Rozmawiamy otwarcie o seksie z osobami z niepełnosprawnościami.

Odnosimy się także do tematu uprzedzeń wobec związków wielokulturowych, co będzie widoczne nie tylko w spotach reklamowych, ale także w działaniach z influencerami. W kampanii pragniemy obalić przekonanie, że istnieje tylko jeden model miłości. Co za tym idzie – chcemy otworzyć i zainspirować ludzi do odkrywania swoich potrzeb i własnej przyjemności w seksie – mówi Kamil Komarzyniec, brand manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.

Różne rodzaje miłości to także różne potrzeby. Aby na nie odpowiedzieć, kampania „Kochaj tak, jak lubisz” promuje linię najcieńszych w portfolio marki Durex prezerwatyw Invisible. Znajdują się wśród nich warianty: supercienkie, dopasowane, powiększone oraz dodatkowo nawilżane.

Kampania będzie prowadzona od 10 stycznia do 14 lutego w telewizji i kanałach online oraz wspierana poprzez współpracę z influencerami. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Strategia mediowa i zakup powierzchni w telewizji oraz Internecie: dom mediowy OMD.

  • 4
walentynkowa kampania marki Durex

Ruszyła tegoroczna walentynkowa kampania marki Durex

10 stycznia 2022

9 stycznia 2022

5 stycznia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2022

W Poznaniu pojawił się miejski filtr oczyszczający powietrze ze smogu. Projekt realizują Żabka, Oxygen City i Airly

Żabka w ramach partnerstwa ze start-upami Oxygen City i Airly postawiła w centrum Poznania filtr, który ma oczyścić ze smogu przeszło 9 000 000 m3 powietrza w ciągu miesiąca. Taka ilość powietrza pozwoliłaby wypełnić całą bryłę Stadionu Narodowego 9 razy. W ten sposób Żabka walczy ze smogiem i bilansuje zanieczyszczenia wprowadzane poprzez eksploatację własnej floty samochodowej na terenie stolicy Wielkopolski.