„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów
  • 1
  • 4
10.01.2022

„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów

10 stycznia, z okazji zbliżających się walentynek Durex rozpoczął kampanię „Kochaj tak, jak lubisz”. Zachęca w niej do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52862 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 stycznia 2022

9 stycznia 2022

5 stycznia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2022

W Poznaniu pojawił się miejski filtr oczyszczający powietrze ze smogu. Projekt realizują Żabka, Oxygen City i Airly

Żabka w ramach partnerstwa ze start-upami Oxygen City i Airly postawiła w centrum Poznania filtr, który ma oczyścić ze smogu przeszło 9 000 000 m3 powietrza w ciągu miesiąca. Taka ilość powietrza pozwoliłaby wypełnić całą bryłę Stadionu Narodowego 9 razy. W ten sposób Żabka walczy ze smogiem i bilansuje zanieczyszczenia wprowadzane poprzez eksploatację własnej floty samochodowej na terenie stolicy Wielkopolski.