1 1 0 0 1 7.09.2021Bank Millennium z nową reklamą i hasłem markiZ początkiem września Bank Millennium rozpoczął emisję nowej reklamy telewizyjnej, w której Radosław Kotarski poza ofertą dla rodziców i dzieci prezentuje nowy slogan marki. Brzmi on: „Bank Millennium. Inspirowany Tobą”.
0 1 0 0 0 7.09.2021Napoje Ekipy i Korala pod koniec września w sklepachEkipa Friza i firma Koral zapowiedzieli premierę gazowanych napojów o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. Napoje Ekipa powstały w wyniku inspiracji lodami Koral Ekipa i oferowane będą w puszkach z grafiką nawiązującą do ich opakowań. Wyprodukuje je Krynica Vitamin, dystrybucją i reklamą B2B zajmie się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa. Napoje pojawią się w sklepach pod koniec września bieżącego roku.
1 1 0 0 0 7.09.2021Piotr Stramowski w kampanii piw grupy Manufaktura6 września wystartowała kampania wizerunkowa piw grupy Manufaktura warzonych w browarze w Tenczynku. W spocie wystąpił aktor Piotr Stramowski (m.in. „Kobiety mafii”, „Botoks”, „Żmijowisko”), ambasador browaru.
0 8 0 0 0 6.09.2021Wyniki badania Mediapanel za sierpień 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za sierpień 2021 r.
0 1 0 0 0 6.09.2021Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanieNajnowsze badanie naukowców z New York University i Université Grenoble Alpes pokazuje, że dezinformujące komunikaty wzbudzały na Facebooku sześciokrotnie większe zaangażowanie niż prawdziwe wiadomości. Do takich informacji dotarł „The Washington Post”.
0 1 0 0 0 6.09.2021Związkowa Alternatywa zarzuca firmom Ströer, AMS i Clear Channel cenzuręOrganizacja Związkowa Alternatywa zamierzała umieścić na nośnikach reklamy zewnętrznej plakaty mówiące o złej sytuacji pracowników polskich spółek lotniczych. Firmy Ströer, AMS i Clear Channel miały odmówić jej udostępnienia nośników. Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa mówi, że rozważane jest podjęcie kroków prawnych przeciw firmom OOH.
3 4 0 0 0 6.09.2021„Kiedy domy mają głos…” – Otodom z nową identyfikacją wizualną i kampanią wizerunkowąOd 6 września w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji emitowane są trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego spotkania z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i szczęśliwy związek. Start kampanii zbiega się z wprowadzeniem nowego logo i kompleksowej identyfikacji wizualnej marki.
3 15 0 0 0 6.09.2021„Tu zaczyna się nowa historia” – międzynarodowa kampania eObuwia.pleObuwie.pl w kampanii na jesień i zimę 2021/22 nawiązuje do celebracji ważnych dla nas chwil. Spotkanie z przyjaciółkami, wyprawa poza miasto czy rodzinne przygotowanie do udziału w szkolnym przedstawieniu – na każdą z tych okazji dobieramy odpowiednie buty. Towarzyszą nam one w codziennych aktywnościach, a ich zakup często stanowi początek ciekawej historii – zauważa marka.
0 4 0 0 0 3.09.2021Electrolux i Ubrania do Oddania uruchamiają cyrkularny e-butik Nosdluzej.plZ początkiem września wystartował cyrkularny e-butik Nosdluzej.pl marki Electrolux i portalu fundraisingowego Ubrania do Oddania. To odpowiedź na postępujące tempo eksploatacji zasobów naszego globu. Projekt ma zachęcać do umiaru w konsumpcji i przekonywać, że dobrze zaprojektowane rzeczy można używać jak najdłużej.
1 1 0 0 0 3.09.2021Brad Pitt globalnym ambasadorem marki De’LonghiBrad Pitt został globalnym ambasadorem marki ekspresów do kawy De’Longhi. Aktor wystąpił w kampanii „Something Perfetto”.