Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBanku - Marketing przy Kawie
Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBanku
  • 0
  • 1
10.01.2022

Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBanku

mBank rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wygrał go dom mediowy Carat (Dentsu Polska).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 stycznia 2022