Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBanku
  • 0
  • 1
10.01.2022

Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBanku

mBank rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wygrał go dom mediowy Carat (Dentsu Polska).

Zakres współpracy obejmie tworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach oraz zakup mediów we wszystkich w kanałach komunikacji on- i offline. Budżetu broniła agencja Mindshare. Po wielu latach mBank zmienił partnera, ponieważ obecne wymagania konsumentów i możliwości mediów wymagają innego podejścia.

Wybraliśmy Carat spośród innych agencji, ponieważ zaproponowane rozwiązania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i rozumienie dzisiejszej rzeczywistości medialnej. Agencja przekonała nas swoim strategicznym podejściem do mediów, zarówno tych online, jak i offline, doświadczeniem zespołu, nieszablonowymi i innowacyjnymi rozwiązaniami. Cieszymy się, że mamy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i potrafi dostrzec w nich szansę na rozwój – komentuje Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBanku.

Oferta agencji została wybrana w drodze kompleksowego, wieloetapowego przetargu. Zawarta umowa ma charakter długofalowy.

  • 1
Carat w miejsce Mindshare zostaje domem mediowym mBanku

Carat w miejsce Mindshare zostaje domem mediowym mBanku

10 stycznia 2022