Amica ponownie wybiera Value Media. Firmy rozpoczynają 13. rok współpracy
  • 0
  • 1
11.01.2022

Amica ponownie wybiera Value Media. Firmy rozpoczynają 13. rok współpracy

Amica ponownie wybrała w przetargu Value Media (Group One). Agencja zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki. Tym samym dom mediowy i producent sprzętu AGD rozpoczynają 13. rok współpracy.

W 2022 r. Value Media będzie również odpowiadać za realizację kampanii telewizyjnych na rynkach skandynawskich – w Norwegii oraz Finlandii.

Przez ostatnie kilkanaście lat Value Media niejednokrotnie udowodniło, że jest partnerem biznesowym z niezwykle szerokimi kompetencjami i znajomością rynku. Podczas ostatniego przetargu zespół ponownie wykazał się kompleksowym podejściem do strategii i najwyższym poziomem obsługi, dlatego cieszymy się, że możemy rozpocząć wspólnie 13. rok działań – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu firmy Amica.

Value Media w działaniach dla marki wesprze agencja martech & e-commerce SalesTube. Współpraca obejmie m.in. paid social, SEM i programmatic buying & direct.

  • 1
Amica ponownie wybiera Value Media

Amica ponownie wybiera Value Media

11 stycznia 2022

10 stycznia 2022