2022 to rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu – prognozuje IAB Polska
  • 0
  • 1
11.01.2022

2022 to rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu – prognozuje IAB Polska

Eksperci grupy roboczej public relations IAB Polska przygotowali publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51837 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 stycznia 2022