Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1
Przyszłością technologia ze szczyptą brand purpose (fot. Marketing przy Kawie)

Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1

Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1
Redakcja

Redakcja

-

Media społecznościowe rozwijają się w różnych kierunkach. Kluczem jest zawsze wzbogacanie interakcji – czy będzie to nowa funkcja, czy nowe medium, czy cały ekosystem – metaverse. Właśnie tu muszą odnaleźć się marki, jeśli chcą kontynuować komunikację z konsumentami we właściwych miejscach i o właściwym czasie. O tym, na co zwrócić uwagę w nadchodzącym roku, piszą Andrzej Rabsztyn (HyperCrew), Szymon Sikorski (Publicon), Tomasz Kowalczyk (Media Maker) i Jan Kamiński (Applover).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się