„Prawdziwe historie” w świątecznej kampanii Otomoto
  • 1
  • 3
22.12.2021

„Prawdziwe historie” w świątecznej kampanii Otomoto

Trzydziestoośmioletni wartburg jest głównym bohaterem spotu Otomoto. Dwuminutowy reportaż, zainspirowany ogłoszeniem sprzedaży leciwego auta, jest osadzony w świątecznej atmosferze. Udowadnia, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia. I samochodu, i jego właściciela.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.12.2021

Reklamy Arsenalu dotyczące „tokenów kibica” zakazane

Brytyjski The Advertising Standards Authority – regulator rynku reklamy – zakazał promocji „tokenów kibica” Arsenal Football Clubu wykorzystujących kryptowaluty. Urząd uważa, że klub „wykorzystywał brak doświadczenia lub łatwowierność konsumentów, trywializując inwestycje w kryptowaluty, wprowadzając konsumentów w błąd co do ryzyka inwestycji i nie wyjaśniając, że token jest aktywem kryptograficznym”.