0 3 0 0 0 25.01.2021Dove wprowadza dezodoranty do wielokrotnego napełniania, aby zmniejszyć ilość odpadów plastikowychMarka Dove (Unilever) wprowadziła na rynek gamę dezodorantów w opakowaniach, które można wielokrotnie napełniać zapasowymi wkładami. Produkty dostępne są w białym pojemniku wielkości dłoni. Wykonano go ze stali nierdzewnej, a plastik użyty w projekcie pochodzi w 98% z recyklingu.
0 1 0 0 0 22.01.2021Glastonbury 2021 odwołany. Kolejny rok kłopotów dla letnich festiwali?Glastonbury Festival of Contemporary Performing Arts 2021 został odwołany. Michael Eavis i jego córka Emily, organizatorzy wydarzenia, w oświadczeniu opublikowanym na Twitterze przekazali, że mimo wysiłków nie będą w stanie zorganizować wydarzenia.
1 1 0 0 0 22.01.2021Ikea na zakończenie prezydentury Donalda Trumpa promuje wycieraczkę Trampa20 stycznia zakończyła się prezydentura Donalda Trumpa. Z tej okazji Ikea rozpoczęła działania real-time marketingowe. W mediach społecznościowych promuje swoją wycieraczkę o nazwie Trampa.
0 1 0 0 0 22.01.2021Słodzone napoje znikają z zestawów McDonald’s. To efekt podatku cukrowegoZ promocyjnych zestawów OkazYeah w McDonald’s znikają napoje słodzone. Zastąpi je woda. Jak przyznaje marka, to efekt wprowadzenia w Polsce z początkiem roku podatku cukrowego.
0 3 0 0 0 22.01.2021Koniec świata odwołany! – nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemiiPrzyszedł rok 2021, a wszyscy mamy poczucie, jakby cały czas trwał 2020. Jesteśmy już zmęczeni ciągłym oczekiwaniem na koniec świata i kolejne złe wiadomości. Artyści z Galerii Rusz, czujni na społeczne tendencje i nastroje, postanowili temu zaradzić i w jednej ze swoich prac odwołali koniec świata.
0 1 0 0 0 22.01.2021IAB HowTo: Digital PR już 10 lutegoW czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji IAB HowTo: Digital PR – Nowy Wymiar Reputacji najlepsi branżowi eksperci opowiedzą m.in. jak zbudować strategię komunikacji, wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego w formie online.
0 1 0 0 0 21.01.2021Chief brand officer P&G przewiduje, że wszystkie reklamy będą zawierać „jakąś formę treści cyfrowych”W przyszłości wszystkie reklamy będą zawierały „jakąś formę cyfrowego komponentu”, przewiduje Marc Pritchard, dyrektor ds. marki w Procter & Gamble.
0 1 0 0 0 21.01.2021Reklamy na Facebooku mogą nie być aż tak ważne dla marek, jak się wydaje – wyniki badaniaFirma badawcza Forrester zbadała, co się stało, gdy marki wycofały swoje reklamy z Facebooka podczas zeszłorocznego bojkotu platformy społecznościowej. Okazuje się, że reklamy w tym medium mogą nie być dla brandów tak ważne, jak się powszechnie uważa.
4 3 0 0 0 21.01.2021„Elektryzujące historie” promują markę Battery PointPod koniec 2020 r. ruszyła kampania wprowadzająca na rynek markę Battery Point należącą do międzynarodowego dystrybutora części samochodowych Inter Cars. Osią platformy komunikacji są „Elektryzujące historie”, czyli pięć 30-sekundowych spotów.
0 1 0 0 0 20.01.2021Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno PolandJak wynika z badania „Przyszłość sektora e-commerce w 2021 r.”, podczas pandemii blisko 1/3 Polaków w dużej części zastąpiła zakupy stacjonarne internetowymi. 1/4 w niewielkim stopniu wdrożyła taką praktykę. Kilka procent zaczęło w pełni korzystać z e-sklepów. Najczęstszym powodem zmian były względy bezpieczeństwa oraz brak dostępu do tradycyjnych placówek. Jednak raport nie jest do końca optymistyczny dla branży. Ponad połowa badanych zamierza bowiem wrócić do tradycyjnego handlu po ustąpieniu ograniczeń.