0 1 0 0 0 27.03.2018Obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym. Badanie SalesforceFirmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji. Takie m.in. są wnioski z międzynarodowego badania Salesforce.
0 0 0 0 0 27.03.20182 mln internautów używało aplikacji do usuwania reklam na SpotifySpotify ujawnił, że 2 mln internautów korzystało z jego bezpłatnej wersji, używając nieautoryzowanych aplikacji blokujących reklamy. W związku z tym firma zrewidowała kluczowe wskaźniki za 2017 r.
0 0 0 0 0 26.03.2018Jacht „Polska100” i Mateusz Kusznierewicz wyruszą w rejs promujący nasz krajW czerwcu Mateusz Kusznierewicz z załogą projektu „Polska100” wyruszy w dwuletni rejs dookoła świata. Celem tej wyprawy jest promocja naszego kraju w świecie.
0 2 0 0 0 26.03.2018„Social media 2017 – trendy i zmiany”. Raport IRCenterCiemne chmury krążące od jakiegoś czasu nad Facebookiem nie przyniosły na razie spadków aktywności w tym serwisie. Co więcej, liczba wypowiedzi wzrosła o 9%. Największy spadek liczby wypowiedzi w social media dotyczył blogów. Ich użytkownicy najwyraźniej przenoszą się na Instagrama i YouTube – pokazuje badanie IRCenter.
0 0 0 0 0 26.03.2018„Data News”, czyli raport o tym, jak odnaleźć się w gąszczu liczbNa sondaże, liczby, rankingi i wskaźniki narzekamy od dawna: na ich metodologię, sposób przedstawiania i zestawiania wyników. Czy ta krytyka jest uzasadniona? Jak korzystać z danych, jak przedstawiać liczby? Jak je interpretować i wizualizować, aby nie fałszować obrazu rzeczywistości? Odpowiedzi m.in. na te pytania zawiera raport „Data News, czyli jak liczby rządzą światem”.
0 0 0 0 0 26.03.2018Carlsberg Polska powierza Kamikaze budżet internetowy SomersbyPrzetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu internetowego marki napoju piwnego Somersby wygrała agencja Kamikaze. Pierwsze działania wystartowały w marcu.
0 3 0 0 0 26.03.2018Dobra atmosfera pracy jest ważniejsza niż prywatna opieka medyczna – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaPracownicy w Polsce najbardziej cenią w pracy czynniki podnoszące komfort: przyjazną atmosferę, stabilność zatrudnienia oraz dobrą lokalizację. Dużo mniej ważna jest prywatna opieka zdrowotna czy karnet na siłownię. Co trzeci Polak twierdzi, że całkowicie zachowuje równowagę między pracą a życiem prywatnym – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 26.03.2018Jak Polacy korzystają z Internetu w poszczególnych województwach? Analiza GemiusaW lutym 2018 r. średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie Internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w Sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa.
1 0 0 0 0 26.03.2018Niepełnosprawne dzieci promują kolekcję River IslandSześcioro niepełnosprawnych dzieci zostało bohaterami kampanii marki odzieżowej River Island. Mali modele promują wiosenno-letnią kolekcję dziecięcą. To element szerszej akcji „Labels Are For Clothes” z okazji 30-lecia istnienia marki.
1 7 0 0 0 26.03.2018CCC i kampania promująca kolekcję dla youngstersów26 marca marka CCC rozpoczęła kampanię skierowaną do młodych klientów – tzw. youngstersów. Promowane są w niej przede wszystkim produkty uznanych marek sportowych New Balance i Puma, dostępne od tego sezonu w sklepach CCC.