0 1 0 0 0 10.03.2022Młodzi marzą o świecie bez ściemy. Badanie IQSNie wierzą politykom. Są przekonani, że reklamy kłamią. Większość z nich nie czuje się gorsza, gdy nie ma tego, co ich znajomi. Głód autentyzmu jest silny jak nigdy wcześniej – pokazuje najnowsza edycja badań „Świat młodych”, zrealizowana przez agencję badawczą IQS,
0 1 0 0 0 10.03.2022Aleksandr Bolszunow, rosyjski mistrz olimpijski, pod naciskiem sponsora usunął post wspierający działania Rosji na UkrainieWielokrotny rosyjski medalista olimpijski w biegach narciarskich, Aleksandr Bolszunow zamieścił na Instagramie wpis, który został odebrany jako wsparcie dla działań Rosji w Ukrainie. Po rozmowie ze swoim francuskim sponsorem, firmą Rossignol, usunął ten post.
0 1 0 0 0 10.03.2022Listy produktów pochodzenia rosyjskiego – tworzy je AF.agencyKosmetyki, ubrania czy artykuły spożywcze – to tylko niektóre kategorie produktów, które pochodzą z Rosji i są dostępne na polskim rynku. W obecnej sytuacji bardzo wielu konsumentów chce znać nazwy tych produktów oraz wiedzieć, w jakich sklepach się znajdują, aby świadomie ich nie kupować. W tym pomoże im Shoplify – narzędzie stworzone przez AF.agency.
1 2 0 0 0 9.03.2022„W T-Mobile teraz ma znaczenie” – startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacjiW świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego T‑Mobile zachęca do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. 9 marca marka rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”. Pokazuje w niej, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.
0 1 0 0 0 9.03.2022Dwa charytatywne bloki reklamowe na rzecz Ukrainy – wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych14 marca nadane zostaną dwa specjalne charytatywne bloki reklamowe na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych działających w ramach porozumienia I Love Radio.
0 1 0 0 0 9.03.2022Spędzamy więcej czasu w domu, kupujemy mniej gadżetów erotycznych. Co Polacy zamawiają w Internecie?W 2021 r. Polacy kupowali telefony i komputery, szukali najlepszych kaw i herbat oraz urządzali wnętrza. Czym jeszcze interesowali się konsumenci w e-sklepach w ubiegłym roku? Co sprzedawało się gorzej? IdoSell przedstawia swoje dane.
0 1 0 0 0 9.03.2022Duże wzrosty nastrojów w handlu. Luty lepszy od prognoz. Badanie danych M/platformWskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego miesiąca – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez M/platform. Wskaźnik wyprzedzający (NHT+1) na marzec wyniósł natomiast 49,9 pkt i był wyższy o 19,9 pkt. od przewidywań na luty.
0 1 0 0 0 9.03.2022Coca-Cola i McDonald’s zawieszają działalność w Rosji, KFC i Pizza Hut zamrażają część programówCoca-Cola i McDonald’s, silnie krytykowane w ostatnich dniach za brak reakcji w sprawie ataku rosyjskich wojsk na Ukrainę, podjęły decyzję o zawieszeniu działalności w Rosji. KFC i Pizza Hut nie zamkną swoich lokali w tym kraju, ale zapowiadają zamrożenie programów rozwojowych. Również otwarte pozostaną lokale Burger Kinga.
0 2 0 0 0 9.03.2022Impact’22 – Yuval Harari pierwszy raz na żywo w PolsceYuval Noah Harari, autor światowego bestsellera „Sapiens. Od zwierząt do bogów”, 11 maja otworzy kongres Impact’22. To najważniejsze wydarzenie technologiczno-gospodarcze w Europie Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 8.03.2022AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich specjalistów z przemysłem kreatywnym UERuszyła platforma wspierająca ukraińskich specjalistów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe w ramach inicjatywy AdAid.eu chce zaoferować wsparcie poprzez ułatwienie Ukraińcom znalezienia ofert współpracy w krajach UE oraz kontaktu z firmami: agencjami reklamowymi, mediowych, firmami produkcyjnymi, działami marketingu, komunikacji i PR po stronie klienta oraz innymi podmiotami z branży kreatywnej.