0 8 0 0 0 15.03.2022Yoko Ono reaktywuje akcję „War is Over”. W miastach całego świata pojawią się billboardy z hasłem „Imagine Peace”Yoko Ono ogłosiła powrót do słynnej akcji z przełomu lat 60. i 70. XX w., kiedy to ze swoim mężem Johnem Lennonem protestowała przeciwko wojnie. W obliczu wydarzeń na Ukrainie artystka chce reaktywować akcję. W miastach na całym świecie pojawiły się billboardy z przesłaniem „Imagine Peace”.
0 1 0 0 0 15.03.2022Jet Line liczy rzeczywistą widownię kampanii DOOHAgencja reklamy zewnętrznej Jet Line proponuje alternatywny model planowania i kupowania kampanii DOOH. Oferując realizację cyfrowych kampanii out of home, daje klientom możliwość zakupu rzeczywistej, policzonej, a nie oszacowanej czy statystycznej widowni każdego z emitowanych spotów.
0 1 0 0 0 14.03.2022Ranking najchętniej tatuowanych logotypów marekKtóre logotypy firm i marek są najchętniej tatuowane przez konsumentów? Sprawdziła to firma DealA. W tym celu stworzyła listę 70 popularnych marek z różnych branż, a następnie przeszukała dane dotyczące tego, które tatuaże inspirowane marką były najczęstsze na Instagramie. Niekwestionowanym liderem jest Disney.
0 4 0 0 0 14.03.2022Anna Starmach ambasadorką marki KenwoodNową ambasadorką marki Kenwood została Anna Starmach. W ramach długoterminowej współpracy z autorką popularnych książek kucharskich oraz jurorką polskiego „Masterchefa” i „Masterchefa Juniora” marka będzie promować wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych. Hasło działań brzmi: „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”.
0 1 0 0 0 11.03.2022Nowy zielony konsument wyłania się z badania firmy ForresterFirma badawczo-doradcza Forrester przeprowadziła badanie na temat ekologicznych postaw konsumentów. Okazuje się, że to Europejczycy przodują w przyjmowaniu ekologicznych produktów, podczas gdy konsumenci z Australii i USA są najmniej ekologiczni. Raport ukazał też, że nie ma jednego uniwersalnego podejścia, jeśli chodzi o ekologicznych konsumentów, ponieważ ich zachowania, postawy i oczekiwania szybko ewoluują.
0 1 0 0 1 11.03.2022Facebook nie zablokuje wpisów wzywających do przemocy wobec Putina i ŁukaszenkiMeta pozwoli użytkownikom Facebooka i Instagrama w niektórych krajach, w tym w Polsce, nawoływać do przemocy wobec Rosjan i rosyjskich żołnierzy w kontekście inwazji na Ukrainę. Taką informację podał Reuters, powołując się na wewnętrzne e-maile firmy, do których dotarł.
0 1 0 0 0 11.03.2022Golden Drum zawiesza przyjmowanie zgłoszeń z Rosji i BiałorusiMiędzynarodowy festiwal reklamowy Golden Drum zawiesza możliwość przyjmowania zgłoszeń z Rosji i Białorusi ze skutkiem natychmiastowym. Przedstawiciele tych nacji nie zasiądą też w jury konkursu.
1 2 0 0 0 11.03.2022Instytut onkologiczny w Chile modyfikuje wulgarne graffiti, by zachęcić do samobadania jąderInstituto Nacional del Cáncer w Chile postanowił wykorzystać obecne w przestrzeni miejskiej wulgarne graffiti. Do rysunków ukazujących męskie genitalia dokleja dłoń sugerującą samobadanie i instrukcję jego wykonania.
1 1 0 0 1 10.03.2022Eos zbiera włosy łonowe, by… ratować planetęFirma kosmetyczna Eos zachęca do przekazywania jej włosów łonowych. Cel jest szczytny: ratowanie planety.
0 1 0 0 0 10.03.2022CFO Netfliksa nie wyklucza wprowadzenia pakietów z reklamamiStanowczy sprzeciw Netfliksa wobec tworzenia oferty z reklamami nieco złagodniał. Spencer Neumann, CFO platformy, zapytany o to zagadnienie w obliczu rosnącej konkurenci, odpowiedział: „Nigdy nie mów nigdy”.